چراغ اصلاح‌طلبان برای آمریکا و اسرائیل سبز است

۲۷ آبان ،

حجت‌الاسلام شجونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تا به امروز با جریان فتنه مرزبندی نداشته‌اند، گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند چراغی برای نظام سبز ‌کنند بلکه چراغ آنان برای آمریکا و اسرائیل سبز است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات اخیر یک چهره اصلاح‌طلب مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان باید چراغ را برای نظام سبز کنند، گفت: مجید انصاری از جمله شخصیت‌هایی است که در جریان فتنه ۸۸ همراه فتنه‌گران بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مجید انصاری دوست عطاالله مهاجرانی و  جزو ساختارشکن فتنه ۸۸ است.

وی با یبان اینکه موضع‌گیری اخیر مجید انصاری مشکوک است و باید وی و برادرانش مورد بازجویی قرار گیرند، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان هرگز حاضر نیستند که حرف حساب‌ شده‌ای بزنند و تا به امروز نیز مرزبندی با جریان فتنه نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام شجونی در ادامه با بیان اینکه اصلاح‌طلبان انتقادات تندی را به جریان اصولگرا وارد می‌کنند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبانی که خود به دنبال براندازی می باشند چگونه اصولگرایان را به منحرف بودن متهم می‌کنند.

وی تاکید کرد: غالب اصلاح‌طلبان با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همراهی ندارند و از این آرمان‌ها جدا شده‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خطر‌نشان کرد: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند چراغی برای نظام سبز ‌کنند بلکه چراغ آنان برای آمریکا و اسرائیل سبز است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.