جشنواره رضوی باید بهتر از قبل برگزار شود

جشنواره رضوی تا به امروز نتوانسته آثاری را که در خور شأن حضرت است را به نمایش بگذارد و باید بهتر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد.

علی قوی تن،کارگردان سینما در خصوص برگزاری جشنواره رضوی به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه جشنواره رضوی تا به امروز نتوانسته حق مطلب را آن طور که شایسته آستان قدس رضوی ا ست را ادا کند.
وی افزود:زمانی که یک جشنواره با اهداف و سیاست‌هایی برگزار می‌شود باید در جهت حمایت فیلمسازان هم قدمی بردارند تا این حمایت‌ها انگیزه‌ای برای فیلم‌سازان در جهت تولید آثاری ارزشمند و در خور حضرت شود.
وی تصریح کرد:‌امروزه جشنواره‌ها تبدیل شده به یک عرصه نمایش که این خود باعث تأسف است.
قوی تن درخصوص نحوه ارائه جوایز گفت:بهتر است زمانی که یک فیلم برگزیده میشود علاوه بر جوایزی که به فیلم و گروه سازنده‌ایش تعلق می‌گیرد در خصوص اکران آن فیلم هم حمایت‌هایی صورت گیرد تا گوشه‌ای از هزینه‌ای که گروه در جهت تولید آن کرده‌اند  جبران شود.
وی افزود: البته باید بگویم که هدایایی که به گروه تعلق می‌گیرد به آنها داده نمی‌شود،من در خصوص ساخت فیلم سینمایی “پرواز بادبادکها”‌سفر حج عمره هدیه گرفتم که متاسفانه پس از گذشت یک سال هنوز به دستم نرسیده و پاسخ مناسبی در این خصوص به من داده نشده است.
وی اظهار داشت:مسئولان باید بیشتر از پیش ما فیلمسازان را حمایت کنند و از روند کاریمان به لحاظ مالی با اطلاع شوند و کمک‌های خودشان را از ما دریغ نکنند.
وی خاطرنشان کرد:جشنواره رضوی تا به امروز موفقیت آمیز نبوده و امیدوارم امسال بتواند از عهده آن به خوبی برآید./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.