جلوگیری از نفوذ تروریستها به سوریه

جام جم آنلاین: نیروهای امنیتی سوریه با جلوگیری از نفوذ گروهی تروریست و مسلح از لبنان به خاک این کشور شماری از تروریست ها را کشتند و زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، این گروه تروریستی پس از تحمل خسارت ها و زخمی کردن یکی از نیروهای امنیتی به خاک لبنان فرار کردند.

برخی جناحهای سیاسی لبنان متهم هستند که به گروههای مخالف دمشق پناه می دهند و آنها در خاک لبنان برای حمله به سوریه آموزش می بینند و مسلح می شوند.

« جان ماکین» رئیس کمیسیون ارتش در کنگره آمریکا در سفر اخیر خود به لبنان ایجاد منطقه امن برای شورشیان مسلح سوریه را خواستار شد و این امر نگرانی هایی را مبنی بر تصمیم آمریکا برای انفجار اوضاع شمال لبنان برانگیخت.

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات تعقیب تروریست ها در شمال این کشور به ویژه در مناطق مرزی با ترکیه، ضربه های سنگینی به گروه های مسلح وارد کردند.
 
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ؛ ارتش در عملیات تعقیب تروریست ها ، آن ها را روستاهای “کفر زیبا” و “کفر مجد” از توابع در شهر اریحا واقع در استان ادلب محاصره و شمار زیادی را بازداشت کرد.
 
همچنین افراد مسلح که بر مقابله با نیروهای ارتش اصرار کردند، در درگیری با ارتش کشته شدند.
 
در این عملیات دو سرباز ارتش جان باختند و شماری زخمی شدند، ضمن این که مقادیر زیادی سلاح و مهمات از خانه های تیمی تروریست ها در این دو روستا مصادره شد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.