حال خواننده ˝ای ساربان˝ رو به بهبود است/ انتشار یافتن دو آلبوم با صدای مهرداد کاظمی تا پایان سال

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

دومین عمل جراحی خواننده آثار انقلابی روز قبل در یکی از بیمارستان‌های آمریکا با موفقیت به پایان رسید.

رضا کاظمی فرزند مهرداد کاظمی؛ خواننده پیشکسوت پاپ در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: تا کنون دو عمل جراحی بر روی پدرم که مربوط به رگ قلب بود، انجام شده که دیروز آخرین آنها با موفقیت در یکی از بیمارستانهای آمریکا به پایان رسید. این جراحی به سبب مشکل تنفسی انجام شد که سال قبل برای ایشان پیش آمد و منجر به این شد که وی برای مدتی به کما برود. با طی کردن دوران نقاهت، تا ۳-۴ ماه آینده ایشان به ایران بازخواهند گشت.

وی در ادامه از انتشار یافتن همزمان دو آلبوم این خواننده تا پایان سال ۹۲ خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعداد قطعات آماده شده ایشان زیاد است، هم اکنون دو آلبوم را با صدایشان اماده انتشار یافتن کرده ایم که قرار است تا پایان سال آنها را منتشر و روانه بازار موسیقی کنیم.

فرزند خواننده قطعه انقلابی “ای ساربان” افزود: هر یک از این آلبوم ها دست کم دارای ۱۰ قطعه می باشند که با وسواس و دقت بسیار انتخاب شده اند و از آهنگسازان آنها می توان به روزبه کلانتری و ملت‌دوست اشاره کرد. این آلبوم ها به بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت لازم روانه بازار موسیقی خواهند شد تا سال آینده شاهد انتشار یافتن آلبومهای دیگری از این خواننده باشیم.

مهرداد کاظمی؛ خواننده پاپ سال های دهه شصت و هفتاد است. او با اجراى آهنگ “اى ساربان” به آهنگسازی دکتر حسن ریاحی که همراه با گروه کر و ارکستر سمفونیک تهران اجرا شد به شهرت رسید.

آلبوم ” جان جانان” و “بهاران” کارى گروهى با همکارى حسین قوامى، محمدرضا شجریان، شهرام ناظرى، علیرضا افتخارى، على رستمیان و مهرداد کاظمى از دیگر کارهای این خواننده است.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.