حامد آفاق: نقطه قوت تیم بسکتبال پتروشیمی بی‌حاشیه‌ بودن آن است

۱۱م دیماه ،

312-11.jpg

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی نقطه قوت این تیم را نبود حاشیه می‌داند.

حامد آفاق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ ‌منطقه خوزستان در این رابطه اظهارکرد: فکر می‌کنم یکی از سبب‌های اصلی که پتروشیمی خوب نتیجه می‌گیرد، داشتن تیمی جوان و بی‌حاشیه است. داشتن کادر فنی خوب نیز سبب دیگر نتایج خوب تیم است. نتایجی که تیم ما گرفته نشان می‌دهد مهران حاتمی مربی بزرگی است و به طور حتم کار و تجربه وی در نتایج تیم تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: مشکل بیشتر تیم‌های بزرگ، حاشیه است و فکر می‌کنم نبودن حاشیه، نقطه قوت بزرگی برای پتروشیمی است که سبب شده حتی در دقایق آخر نتیجه را به نفع خودش برگرداند. به نظر من سطح مسابقات بالا بود و در کل لیگ برتر ما نسبت به قبل بسیار بهتر شده است. همچنین بازیکنان خوب در تمام تیم‌ها پخش شده‌اند و تیم‌های خوبی داریم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی درمورد تفاوت‌های لیگ امسال نسبت به سال‌های قبل گفت:‌ خوبی لیگ امسال این است که چهار، پنج تیم بازی‌های بسیار نزدیکی دارند و مشخص نیست که کدام تیم‌ها در جمع چهار تیم پلی‌آف قرار خواهند گرفت. سال‌های قبل بازیکنان خارجی بهتر و بیشتری در لیگ حضور داشتند ولی امسال این گونه نبود و به جز چند تیم، سایر تیم‌ها نتوانستند بازیکنان خارجی خوبی جذب کنند که سبب آن مشکل مالی است و جزو معایب لیگ امسال محسوب می‌شود.

آفاق دربارهٔ دیدار برابر شهرداری گرگان نیز بیان کرد: خوشبختانه بازی خوبی شد و بازیکنان توانستند اختلاف را جبران کنند. در دقایق آخر بازی نیز مربی تیم از بازیکنان روی نیمکت استفاده کرد و این سبب شد که بازی با اختلاف کمی به پایان برسد. ما امروز در اصفهان به مصاف فولاد ماهان می‌رویم. بازی بسیار سختی است و باید تلاش کنیم بدون اشتباه باشیم تا بتوانیم این بازی را هم ببریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.