کامرانی در مهرام ، آفاق در ماهشهر

هر چند بحث های این هفته محافل بسکتبال از بازگشت حامد آفاق و مهدی کامرانی به مهرام حکایت داشت اما شنیده می شود نتیجه جلسات امروز باشگاه پس گرفتن کامرانی از تیم ماهشهری و گذشتن از حامد آفاق بود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مهرامی ها طی روزهای اخیر درگیر چندماجرا بودند. ابتدا موضوع بازیکنان کمکی که با مخالفت ماهانی ها و تهدیدفدراسیون روبرو شد. حتی محمود مشحون رئیس فدراسیون به طور جدی به دوبازیکن ماهانی مورد نظر مهرام هشدار داد که در صورت نرفتن بر سر تمرینات این تیم برای شرکت در جام باشگاه های آسیا، با محرومیت دو ماهه تا یک ساله مواجه می شوند.
با این تهدیدها، باشگاه فولاد ماهان امروز طی بیانیه ای بر روی سایت رسمی خود خبر داد که کمیته فنی ماهان با درخواست فدراسیون بسکتبال برای دراختیار قرار دادن اوشین ساهاکیان و اصغر کاردوست موافقت کرده است.
ماهانی ها علت موافقت با این جریان را “توجه به اولویت مصالح ملی وسرافرازی بسکتبال ایران در میادین بین المللی” عنوان کرده اند.این تصمیم باشگاه اصفهانی در شرایطی گرفته شد که روز گذشته باشگاه مهرام رسما اعلام کرده بود که دیگر نیازی به ساهاکیان و کاردوست ندارد و باید دید تصمیم بعدی مسئولان این تیم چه خواهد بود؟
موضوع دوم مورد توجه مهرام در این روزها بازگرداندن دو ملی پوش سالهای گذشته این تیم یعنی حامد آفاق و مهدی کامرانی بود که گویا پس از برگزاری چند جلسه، در نهایت قرار بر این شد که حامد آفاق در ماهشهر مانده و مهدی کامرانی با توجه به قرارداد دو ساله این بازیکن با مهرام، به تیم سابقش بازگردد.البته هنوز این تصمیم به طور رسمی تایید نشده است.تیم قهرمان لیگ بحث دیگری نیز در مورد قرارداد داخلی صمد نیکخواه بهرامی با فولاد ماهان دارد که مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در حاشیه جلسه سوپرلیگ با قطعی خواندن ماندن صمد در این تیم تاکید داشت که این بازیکن به زودیدر مصاحبه ای تمام حرفها را خواهد زد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.