حضور چهره‌های سیاسی به همراه خانواده/ محکومیت مذاکراه با آمریکا از سوی مردم

۲۱ام بهمن ،

حاشیه‌های سی‌وچهارمین حماسه ملت ایران در “۲۲ بهمن ”

راهپیمایی پرشور مردم تهران در سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حاشیه‌های جالبی در پی داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، راهپیمایی سی‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده و پرشکوه مردم ایران برگزار شد.

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند به طوری که شاهد بودیم پیر و جوان با گرایشات فکری گوناگون دوشادوش یکدیگر در این عرصه حضور پررنگی داشتند.

اختصاص غرفه‌های فرهنگی متنوع، پخش پوسترهایی با محتوای بیانات رهبری، اجرای حرکات ورزشی وایجاد غرفه شعارنویسی از مهترین اقداماتی بود که از سوی شهرداری تهران در راهپیمایی امروزانجام شد.

همچنین در راهپیمایی امروز چهره‌های سیاسی بسیاری حضور داشتند که در این میان می‌توان به حضور محمد هاشمی به همراه نوه‌اش، حجت‌الاسلام حسن روحانی از نامزد‌های احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، سرلشکرفیروز‌آبادی فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به همراه خانواده‌اش، دریادار سیاری، حجت‌الاسلام رسایی به همراه دخترش، علیرضا دبیرعضوشورای اسلامی شهر تهران و سرداراحمد وحیدی وزیر دفاع اشاره کرد.

در راهپیمایی امروزمردم نسبت به برقراری رابطه با آمریکا واکنش جدی نشان داده و باسر دادن شعار‌هایی چون مذاکره با شیطان خیانت به قرآن و ملت است بر مواضع خود نسبت به قطع ارتباط با آمریکا تاکید کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.