مقاومت غزه نشان داد صهیونیست‌ها دیگر اقتداری ندارند

۲۸ آبان ،

دبیرکل دفتر تحکیم وحدت گفت: مقاومت فلسطین نشان داد که دیگر آبرویی برای رژیم غاصب صهیونیستی باقی نمانده است.

مهدی امیریان دبیرکل دفتر تحکیم‌ وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، پیرامون جنایات صهیونیست‌ها نسبت به مردم غزه گفت: در شرایط امروز که جهان اسلام و خاورمیانه در مقابل سیاست‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، ادامه چنین اقداماتی بیش از پیش موقعیت صهیونیست‌ها را به خطر می‌اندازد و سران صهیونیست باید باور داشته باشند که دیگر اقتدار قبل خود را در میان مردم منطقه ندارند.
وی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه گفت: این اقدامات نشانگر ضعف اسرائیل و مقاومت و ایستادگی مردم غزه نشان داده که دیگر آبروی برای رژیم غاصب صهیونیستی باقی نمانده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به حمایت آمریکا از  اقدامات صهیونیست تصریح کرد: همانطور که در مناظرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری نیز دیدیم که کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای حمایت از اسرائیل از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و حمایت از صهیونیست تنها وجه مشترک میان کاندیداهای جمهوری‌خواه و دموکرات بود.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های اصول دولت آمریکا حمایت از رژیم صهیونیستی است که برای این امر حاضر شده است مشروعیت و مقبولیت دولت خود را نیز زیر سوال ببرد.

امیریان در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌کنیم که دولت آمریکا در یک نظر سنجی از مردم کشور حمایت خود را از رژیم صهیونیستی به پرسش بگذارد چرا که ما مطمئنیم اقدامات دولت آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی به نفع مردم کشورش و مورد تایید ملت آمریکا نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.