اقدام اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله مشارکت در جنایات صهیونیستهاست

فروردین ۱۴۰۳

“دبیر انجمن بین‌المللی ضد صهیونیستی” با اشاره به اینکه تصمیم اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله مشارکت در جنایات صهیونیست‌ها است، گفت: اتحادیه اروپا پیش از این نیز با کمک‌های تسلیحاتی به تروریست‌های سوریه نشان داده بود که اهداف صهیونیستها را در منطقه دنبال می‌کند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر تروریست خواندن حزب‌الله لبنان اظهار داشت: با توجه به اینکه اتحادیه اروپا براساس مواضع خاص صهیونیست‌ها و رضایت آمریکایی‌ها این اقدام را انجام داده، این حرکت در واقع چراغ سبزی به صهیونیست‌هاست تا بتوانند در قالب یک «تروریست دولتی» رهبران حزب الله را در هر جایی ترور کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تصمیم اتحادیه اروپا علیه حزب‌الله مشارکت در جنایات صهیونیست‌ها است، تصریح کرد: اتحادیه اروپا پیش از این نیز با کمک‌های تسلیحاتی به تروریست‌های سوریه نشان داده بود که اهداف صهیونیست را در منطقه دنبال می‌کند.

این استاد دانشکده دفاع مقدس  با اشاره به رفتارهای دوگانه  و ضد حقوق بشری اتحادیه اروپا در تحولات اخیر خاورمیانه، خاطر‌نشان کرد: این رفتار دو گانه، نشانگر استیصال غرب در مقابل جبهه مقاومت و بیداری اسلامی است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.