خادم: امکان واگذاری استقلال و پرسپولیس در شرایط فعلی وجود ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تا بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعیین تکلیف نشود، امکان واگذاری این باشگاه‌ها در بورس، فرابورس یا هر نوع واگذاری دیگری وجود ندارد.
امیررضا خادم در حاشیه جلسه همفکری وزارت ورزش با علی دایی، علی پروین و حسین هدایتی به منظور نحوه خصوصی‌سازی تیم‌ پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بسیار خوبی بود و یکی از جلساتی محسوب می‌شد که برای رفع مسائل و مشکلات تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار کردیم.
وی ادامه داد: وزیر ورزش تلاش دارد تا قدمی را بردارد و اتفاقی بیفتد که این دو باشگاه به سمت خصوصی سازی حرکت کنند و این تصمیم بر اساس قانون است حتی در بودجه سال ۹۳ هم این موضوع آمده است اما به هر حال باید وضعیت این دو باشگاه برای بدهی‌هایی که دارند تعیین تکلیف شود.
خادم خاطرنشان کرد: جلسه‌ای که داشتیم اولین قدمی بود که برای این اقدام برداشتیم و با توجه به تغییرات صورت گرفته در هیات رییسه پرسپولیس و مشکلاتی که این باشگاه دارد، سعی داریم نفراتی را بیاوریم تا از پتانسیل و مشورت‌های آن‌ها استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم گامی را در این جهت برداریم.
وی با بیان اینکه از هیات رییسه و کادر فنی پرسپولیس حمایت می‌کنیم افزود: در مرحله بعدی و در فصل بعد هم سعی داریم گام‌هایی را برداریم تا در کوتاه مدت بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه به نتیجه برسد. البته نمی‌خواهیم برای رسیدن به این هدف طوری عمل کنیم که اتفاقاتی که در این سال‌ها رخ داده دوباره تکرار شود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم تا آخر سال گام جدی برای تعیین تکلیف وضعیت این باشگاه‌ها برداریم اما یک نکته‌ای را باید یادآور شوم. تمام حرف و حدیث‌هایی که دربارهٔ خصوصی‌سازی این دو باشگاه مطرح است، در مقام واقع، عملیاتی نمی‌آید بلکه باید بدهی‌های این دو باشگاه تعیین تکلیف شود در غیر این صورت امکان واگذاری آن‌ها در بورس، فرابورس یا هر نوع واگذاری وجود ندارد.
خادم گفت: نمی‌خواهیم اتفاقی که در راستای خصوصی سازی برای تیم‌های مردمی دیگر در لیگ افتاد مانند ابومسلم خراسان، دوباره تکرار شود و وزارت ورزش این موضوع را از سر خود باز کند بلکه می‌خواهیم بعد از چندی شاهد نقل و انتقال قانونی این باشگاه‌ها باشیم.
وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ اینکه گزینه‌هایی برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی مطرح است، گفت: اصلا دلیلی ندارد که در این مقطع زمانی وارد چنین بحثی شویم.
خادم دربارهٔ اینکه هدایتی یکی از گزینه‌های مطرح برای خرید باشگاه پرسپولیس است گفت: آقای هدایتی به عنوان فردی که تا به حال از فوتبال حمایت کرده است و به تیم ملی و تیم مورد علاقه‌اش یعنی پرسپولیس کمک کرده است در اینجا حضور دارد و ما از او تشکر می‌کنیم و از افرادی که به این شکل دوست دارند از فوتبال حمایت کنند، ما هم از آن‌ها تشکر می‌کنیم. قرار است این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و قطعا اگر آقای هدایتی علاقه‌مند باشند که در بحث خرید این باشگاه‌ها هم وارد شوند، در این خصوص اقدام خواهیم کرد.
علی دایی و علی پروین دربارهٔ جلسه امروز با رسانه‌ها صحبتی نکردند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.