خروج منافقین از لیست سیاه، طبل رسوایی آمریکا را بلندتر می‌‌کوبد

رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس با اشاره به رفتارهای دو گانه آمریکا در حمایت از حقوق بشر، گفت: دولت آمریکا با حذف نام منافقین از لیست سیاه، طبل رسوایی خود را بلند‌تر می‌‌کوبد.

 مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سیاست‌های آمریکا در سی‌و‌سه سال گذشته نشان داده که همواره در جهت مقابله با جمهوری اسلامی حرکت کرده است، گفت: گروهک تروریستی منافقین مجموعه‌ای وابسته به آمریکاست که سال‌های سال تحت حمایت‌های پیدا و پنهان این کشور با اقدامات تروریستی خود جان هزاران زن، مرد، پیرو جوان را نه تنها در ایران بلکه در عراق و اخیرا نیز در کشورهای همسایه عراق گرفته اند تا در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه خارج کردن نام منافقین از لیست سیاه آمریکا در راستای تداوم دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دولت آمریکا ظرف چند سال اخیر سعی کرد برای اعتبار بخشی به وجهه بین‌المللی خود نام این گروهک را در لیست سیاه قرار دهد که این اقدام تنها یک نمایش و سیاه بازی بود و اکنون نیز حذف نام منافقین از لیست سیاه  در همین چارچوب ارزیابی می‌شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رفتارهای دو گانه آمریکا در حمایت از حقوق بشر، اظهار داشت: دولت آمریکا با خروج نام گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه بیش از پیش بر رسوایی خود خواهد افزود چرا که با بیداری ملت‌های مسلمان امروزه دیگر جایی برای رفتارهای دو گانه آمریکا باقی نمانده است.
 
گفتنی است، چندی پیش دولت آمریکا در اقدامی اعلام کرد که تصمیم دارد نام گروهک تروریستی منافقین را از فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی خود حذف نماید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.