حمایت‌های شرم آور BBC از منافقین، صدای مخاطبانش را هم در‌آورد + اسناد

شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی‌ فارسی که در حمایت از گروهک‌های تروریستی و منافقین ید طولایی دارد، این بار نیز که آمریکا گروهک ترویستی منافقین را از لیست سیاه خود خارج کرده است، با ساز رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به کف و صوت و پایکوبی به افتخار منافقین زده است، اما این بار، کاربران این وب‌سایت نیز طاقت نیاورده و انزجار خود از حمایت‌های بی‌شرمانه این بنگاه فرافکنی از گروهک‌های تروریستی را اعلام کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی ید طولایی در حمایت علنی از گروهک‌های تروریستی و منافقین داشته و بارها بسیاری از سرکرده‌های این گروهک‌ها را به برنامه‌های خود دعوت کرده یا گفتگوی تلفنی داشته است. برای مثال حدود سه سال پیش بود که بی‌بی‌سی مصاحبه‌ای تلفنی با عبدالمالک ریگی، سرکرده یکی از گروهک‌های تروریستی شرق کشور که چند نفر از مردم عادی کشور را به کام مرگ فرستاده بود انجام داد و از حملات تروریستی ریگی حمایت کرد.

مصاحبه بی‌بی‌سی فارسی با ریگی

این بار نیز بعد از اینکه گروهک تروریستی منافقین با لابی‌های گسترده و هزینه‌های گزاف، توانست از لیست‌ گروه‌های تروریستی وزارت خارجه امریکا خارج شده و من‌بعد با خیالی آسوده دست به فعالیت‌های ضد بشری خود بزند، بنگاه فرافکنی بی‌بی‌سی نیز در اقدامی نه چندان تعجب‌آمیز برای اربابان صهیونیست و آمریکایی خود دم تکان داده است.

شبکه سلطنتی در یک نظر سنجی بعد از این‌که بازتاب خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه وزارت خارجه آمریکا در وب‌لاگ‌های وابسته را مرور می‌کند، از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظر خود در این‌باره را اعلام کنند. اما کاربران اینترنتی، بر خلاف انتظار حامیان منافقین، نه تنها از این کار حمایت نکرده بلکه از سیاست‌های مغرضانه و نفاق‌مآبانه سایت فارسی‌زبان به شدت انتقاد کرده‌اند.

برای مثال یکی کاربران اینترنتی ضمن انتقاد از سیاست‌های یک‌جانبه شبکه سلطنتی، خروج گروهک منافقین از لیست سیاه وزارت خارجه امریکا را عملی مضحک دانسته و اذعان می‌کند که تمام مردم ایران به نوعی از این گروهک ضربه خورده‌اند.

دیگر نظرات کاربران اینترنتی: 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.