حمایت غرب از گروه‌های تروریستی دیر یا زود دامن آنان را می‌گیرد

۳۱فروردین۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمایت‌های غرب از گروهک‌های تروریستی چه منافقین و چه گروهک‌هایی که در سایر کشورهای منطقه قرار دارد دیر یا زود دامن غرب را می‌گیرد.

“احمد شوهانی” نماینده ایلام،‌ شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به موافقت دولت آلمان در جهت پناهندگی “گروهک تروریستی منافقین” در این کشور، گفت: کشورهای غربی از طرفی شعار مبارزه با تروریست را مطرح کرده و از طرف دیگر با حمایت از آن‌ها به اقدامات تبهکارانه این گروه‌ها دام می‌زنند.

وی در ادامه افزود: کشورهای غربی سال‌هاست که گروهک منافقین را جزو گروهک‌های تروریستی معرفی کرده‌اند اما اقدامات اخیر نشان می‌دهد که آن‌ها در مقابل ملت ایران ایستاده‌ و رویکرد آن‌ها رویکرد سیاسی است.

شوهانی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین وجهه خوبی در ایران و در فضای بین‌المللی ندارند، تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت غرب از گروهک منافقین تحت فشار “لابی صهیونیستی” در خاورمیانه در جهت اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: حمایت‌های غرب از گروهک‌های تروریستی به‌خصوص منافقین دیر یا زود دامنشان را می‌گیرد، بنابراین اگر قرار بر خشکیده شدن ریشه تروریسم در جهان  هستیم باید صادقانه رفتار کنیم اما متاسفانه این صداقت در کشورهای غربی وجود ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.