خطوط قرمز بعضی مسوولین دانشگاهی از موانع کرسی‌های آزاداندیشی است

۳۰م آذر ،

511.JPG

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد گفت:کرسی‌های آزاد اندیشی از نقطه مبدا فاصله بسیاری گرفته است.

محمد کمالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: امروز کرسی‌های آزاد اندیشی فاصله بسیاری تا نقطه ایده‌الی که مقام معظم رهبری ترسیم فرموده‌اند، دارند.

وی با بیان این که کرسی‌های آزاداندیشی با توجه به بصیرت‌افزایی، مانع تکرار فتنه ۸۸ خواهد شد افزود: انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد برنامه‌های بسیار بسیاری برای هر چه با شکوه‌ برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور مشهد یکی از برکات برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را جلوگیری از “هوچی‌گری‌های غوغاسالاران سیاسی در سطح دانشگاه‌ها ارزیابی کرد.

کمالی‌زاده با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه‌تر کرسی‌های آزاداندیشی‌ در دانشگاه پیام نور مشهد افزود: متاسفانه یکی از مشکلاتی که در سر راه برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی قرار دارد خطوط قرمز بعضی از مسوولان دانشگاه است که باید گفت این خطوط قرمز اصلا معنایی ندارد.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از پایین آمدن سطح علمی بعضی از دانشجویان، یکی دیگر از مشکلات برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را عدم دغدغه‌مندی بعضی از دانشجویان ارزیابی کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.