خواهر زاده خاتمی در گفتگو با آریا:هاشمی تسزهوش تر از آن است که کاندیدا شود/ خانمی کاندیدا شود شانس بالایی خواهد داشت

خبرگزاری آریا-اگر زمینه حضور اصلاح طلبان فراهم شود با حمایت افرادی چون خاتمی و هاشمی شانس رای آوری کاندیداها بسیار بالا خواهد رفت.
محمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا می گوید: اصولگرایان از جایگاه و پایگاه مردمی اصلاح طلبان می ترسند و واهمه دارند.
وی با تاکید بر این مطلب که اصولگرایان اول اجازه دهند تا اصلاح طلبان در  عرصه رقابت حضور پیدا کنند سپس چگونگی پایگاه این طیف را تحلیل کنند،ابراز عقیده کرد: متاسفانه در حال حاضر اجازه فعالیت صنفی هم به اصلاح طلبان داده نمی شود .
تابش ادامه می دهد :اگر زمینه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده فراهم شود این طیف از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار خواهد بود .البته باید متذکر شوم که اصلاح طلبان هم لازم است با عقلانیت وارد انتخابات شوند.
وی درباره کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی نیز می گوید: من بعید می دانم آقای هاشمی با توجه به سنشان و موقعیتی که در کشور حاکم است کاندیدای ریاست جمهوری شوند.
خواهر زاده سیدمحمد خاتمی می افزاید: آقای هاشمی هرکجا و در هر سمتی که باشد شخصیت مثمرثمری است در واقع با توجه به تیزبینی و تیزهوشی که ایشان دارند بعید می دانم کاندیدای ریاست جمهوری شوند.
وی اظهار داشت: هاشمی می تواند نقش سازنده ای میان جامعه و حاکمیت ایفاء کند مسلما حمایت ایشان از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری اگر مبتنی بر واقعیات حاکم بر جامعه به سمت و سویی که مردم دارند باشد اثرگذار خواهد بود.
تابش معتقد است: تمایل هاشمی رفسنجانی به سمت معتدلین جبهه اصلاحات است که با مشخص شدن کاندیداها ایشان از کاندیدای معتدل اصلاح طلب حمایت خواهند کرد.
وی درباره تغییر مواضع جبهه پایداری نسبت به هاشمی رفسنجانی می گوید: با توجه به آسیب هایی که اصولگرایان به آیت الله هاشمی رفسنجانی رسانده اند و موضع گیری ها و دروغ پردازی هایی که علیه هاشمی و خانواده ایشان داشته اند اما الان می خواهند حمایتی نسبت به آقای هاشمی معطوف بدارند این حمایت بیشتر برای فاصله انداختن میان ایشان و اصلاح طلبان است.
نماینده مجلس نهم زمینه خاتمی در بین مردم را مساعد و مثبت می داند و می گوید: اگر چنانچه خاتمی در عرصه رقابت حضور پیدا کند درصد توفیق ایشان از همه کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب بیشتر است اما بنده بعید می دانم ایشان تمایلی داشته باشد که در عرصه انتخابات مستقیما کاندیدا شود.
وی می افزاید: اگر زمینه حضور اصلاح طلبان فراهم شود با حمایت افرادی چون خاتمی و هاشمی شانس رای آوری کاندیداها بسیار بالا خواهد رفت.
این چهره شاخص اصلاح طلب اظهار داشت:تمام هم و غم مخالفان جبهه اصلاحات این است که از قدرت و نفوذ افرادی چون هاشمی و خاتمی بکاهند و اجازه ندهند حتی در حد حمایت کاندیداها وارد عرصه و صحنه سیاسی شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.