خیرین گلستانی ۵۴۰میلیون ریال به خانه سازی برای محرومان کمک کردند

۱فروردین ۱۳،

به گزارش ایرنا ˈسید محسن قریشیˈ روز چهارشنبه اظهار کرد: دراین خصوص خیرین ۴۵۰ میلیون ریال کمک نقدی جهت احداث مسکن برای محرومان ارائه کرده اند.

وی افزود: خیرین شهرستان آزادشهر افزون بر ۸۳ میلیون ریال، بندرترکمن ۶۳ میلیون ریال و کلاله با بیش از ۶۱ میلیون ریال بیشترین کمک ها را به این حساب داشته اند.

به گفته وی، کارکنان بنیاد مسکن استان گلستان نیز مبلغ ۳۱ میلیون ریال به این حساب کمک نموده اند.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن گلستان، تملک دو قطعه زمین شهری در بندرترکمن به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع وگرگان به مساحت ۹۹۸ متر مربع و یک قطعه زمین روستایی در شهرستان کلاله به مساحت ۲۱۱۴ مترمربع را از دیگر اقدامات بیان کرد.

قریشی با اشاره به همکاری این دفتر با انجمن خیرین مسکن ساز استان، تعداد واحدهای احداثی و تحویل شده شهری را در این مدت ۳۲ واحد اعلام نمود و اضافه کرد: ۴۰۴ واحد دیگر نیز دست احداث است.

مدیر حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف این دفتر اعطای تسهیلات ودیعه مسکن است، گفت: مبلغ سهمیه بنیاد مسکن استان در این بخش ۵۰میلیارد ریال ( ۵۰۰۰۰ میلون ریال ) است.

وی اضافه کرد: تاکنون یکهزار و ۸۷۲نفر جهت بهره مندی از این تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده و از این تعداد یکهزار و ۵۶۷نفر موفق به دریافت این تسهیلات با اعتباری افزون بر ۳۵میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال شده اند.

۶۰۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.