درویش‌‌پور:افزایش توان دفاعی کشور در یک نقطه متوقف نمی‌شود

جمعه ۲ تیر – ۱۱:۲۷:۴۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلسبا یادآوری بروز برخی ناامنی‌ها در منطقه به‌ویژه سوریه،گفت: افزایش توان دفاعی کشور در یک نقطه متوقف نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الله درویش‌پور درباره افتتاح خط تولید یک سامانه سلاح ضدزره جدید با نام دهلاویه در آینده نزدیک، گفت: دستاوردهای اینچنینی از تحولی بزرگ در صنایع نظامی کشور حکایت می‌کند.
نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی نیروهای مسلح کشور پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را سالم در اختیار گرفتند، معلوم شد ایران در حوزه جنگ الکترونیک از آمادگی کامل برخوردار است و می‌تواند هر متجاوزی را با پاسخی کوبنده و متقابل غافلگیر کند.
وی با یادآوری عقد قراردادهای نظامی کلان کشورهای عرب حاشیه جنوبی خلیج فارس با قدرت‌های فرامنطقه‌ای، ادامه داد: هر چند ایران احتیاجی به چنین قراردادهایی ندارد اما معادلات بین‌المللی ایجاب می‌کند که نیروهای مسلح برای تقویت بنیه خود از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم با یادآوری بروز برخی ناامنی‌ها در منطقه به‌ویژه سوریه، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ساخت ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی در یک نقطه متوقف نمی‌شود بلکه بعد از هر دستاورد به افقی دیگر می‌نگرند تا قابلیت‌های بازدارندگی کشور را ارتقاء دهند.
وی افزود: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از هشت سال دفاع مقدس تلاش جدی برای افزایش قدرت بازدارندگی ایران در عرصه‌های دفاعی و تولید سلاح‌های متعارف انجام دادند، به طوری که امروز به اذعان همه کشورهای دنیا نقش کلیدی و تأثیرگذار در برقراری امنیت منطقه و جهان ایفا می‌کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، توان بازدارندگی جمهوری اسلامی را مثال‌زدنی خواند و یادآور شد: نیروهای مسلح ایران برای به روز کردن تجهیزات نظامی، نیازی به کمک گرفتن از کشورهای خارجی ندارند و با اتکّا بر توان تخصصی خود بنیه دفاعی کشور را تقویت می‌کنند.
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه (۳۱ خرداد) از افتتاح خط تولید یک سامانه سلاح ضدزره جدید در آینده نزدیک و نامگذاری آن به نام دهلاویه محل شهادت شهید چمران خبر داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۲۱۱۲۷۴۴۹۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.