افزایش جمعیت استراتژی تقویت دفاعی است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

عضو جبهه ایستادگی گفت: سیاست کلی افزایش جمعیت پیش نیازهای را می‌طلبد که نباید کمترین تخلفی در این زمینه صورت گیرد، دولت و مجلس وظیفه دارند تا فضا را مهیا کنند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزابممتازنیوز، سیاست افزایش جمعیت را یک استراتژی تقویت دفاعی دانست و گفت: این استراتژی می‌تواند تضمین کننده حفاظت از جغرافیایی کشور در آینده و همچنین تحقق شعار پیشرفت که معلول تلاش‌های توام با آگاهی نسل امروز، فردا و آینده است، باشد.

وی تاکید کرد: سیاست کلی افزایش جمعیت پیش نیازهایی را می‌طلبد که نباید کمترین تخلفی در این زمینه صورت گیرد.

وی در تصریح این پیش نیازها افزود: افزایش جمعیت مبتنی بر  تشکیل یک خانواده سالم، برمحور فرهنگ اسلامی و تربیت دینی از عمده این پیش نیازها است تا شخصیت اشخاص را iبه عنوان رجلی که مدافع حیثیت و خاک کشور  باشند، تکوین بخشد.

عضو جبهه ایستادگی با اشاره iبه اقتصاد کشور iبه عنوان عامل بازدارنده‌، برای انگیزه فرزند آوری، بیان داشت: اقتصاد از عواملی است که سبب رعب و وحشت خانواده‌ها برای تامین معاش و تحصیل و شغل فرزندان است که دولت و مجلس وظیفه دارند تا فضای حاکم بر کشور را در افزایش چنین اعتمادی مهیا کنند.

وی عوامل برانگیزاننده افزایش جمعیت را اینگونه تشریح کرد:‌ افزایش فرصت‌های شغلی ارزش پول ملی ایجاد زمینه‌های رشد و تعالی و برخورداری از کانون‌ها و مراکز تربیتی آموزشی مناسب با شان یک انسان مسلمان می‌توانند عوامل تشویقی برای خانواده‌ها باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.