دریافت نمرات دانشجویان قبل از خروج از محل آزمون

۱۹خردادماه،

این سیستم الکترونیک که در امتحانات بدون کاغذ اجرایی می گردد از سرعت بالایی در تصحیح نتایج امتحان برخوردار است و این عملکرد در تمام مقاطع اجرایی می گردد و از فردا آمار دانشجویان که با این شیوه نمرات خود را دریافت کرده اند رشد بیشتری خواهد داشت.

ممتازنیوز: برای اولین بار در سراسر کشور امروز ۱۹ خرداد دانشجویان دانشگاه پیام نور قبل از خروج از محل امتحان به وسیله سیستم الکترونیک نمرات خود را دریافت کردند.

دکتر سلیم بهرامی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: امروز دانشجویان پیام نور در یک اقدام غافلگیرانه نمرات امتحان خود را قبل از خروج از محل آزمون دریافت کردند که این اتفاق استقبال و خوشحالی خاصی برای داوطلبان به همراه داشت.

وی تصریح کرد: این سیستم الکترونیک که در امتحانات بدون کاغذ اجرایی می گردد از سرعت بالایی در تصحیح نتایج امتحان برخوردار است و این عملکرد در تمام مقاطع اجرایی می گردد و از فردا آمار دانشجویان که با این شیوه نمرات خود را دریافت کرده اند رشد بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سیستم در تمام مراکز پیام نور اجرایی می گردد افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان تنها ارگانی که این امکان را دارد آمادگی خود را برای هماهنگی با تمامی سازمان ها که نیازمند برگزاری آزمون بدون کاغذ می باشند، اعلام می کند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.