در سمپوزیوم تهران کمبودی وجود ندارد

۱۶اردیبهشت،

پتر پتروف هنرمند بلغارستانی

پتر پتروف هنرمند بلغارستانی حاضر در پنجمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با تمجید از برپایی این اتفاق هنری گفت: سمپوزیوم ایران بسیار حرفه ای است و احساس هیچ کمبودی ندارم.

به گزارش هنرآنلاین؛ پتر پتروف هنرمند بلغارستانی حاضر در پنجمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران با تمجید از برپایی این اتفاق هنری گفت: سمپوزیوم  مجسمه سازی ایران بسیار حرفه ای است و احساس هیچ کمبودی ندارم.

 این هنرمند ۴۶ ساله که حضور در ۲۵ سمپوزیوم بین المللی در کشورهای مختلف جهان را در کارنامه خود دارد افزود:برای اولین بار است که به ایران می‌آیم و از طریق دوستانم که در سمپوزیوم های قبلی تهران حضور داشتند با این سمپوزیوم آشنا شدم. بر همین اساس ترغیب شدم کارم را برای این سمپوزیوم بفرستم و خوشحال هستم که اثرم در این سمپوزیوم پذیرفته شده است.

وی افزود: به نظرم سمپوزیوم تهران حرفه ای برگزار می گردد و این از چینش چادرها، مکان برگزاری سمپوزیوم و همچنین متریالی که در اختیارمان قرار گرفته مشخص است. برنامه ریزی خوب و دقیقی ایرانی ها دارند و احساس کمبود چیزی را در این سمپوزیوم ندارم.

این مجسمه ساز که با متریال های مختلف کار کرده است گفت: در هر دوره ای با متریال خاصی کار کردم و می توانم بگویم در حال حاضر واقعا متریال و ماده برایم فرقی نمی کند و ایده برایم مهم است و مطمئنم می توانم با هر ماده ای کار کنم.

پتروف درسمپوزیوم تهران قصد دارد یک مجسمه انتزاعی بسازد. او در این باره گفت: قصد دارم داخل یک تکه چوب را کاملا خالی کنم تا میان فضای خالی داخل آن و پوسته ای که دورش را می گیرد یک ارتباط معنایی ایجاد شود. در واقع قصدم نشان دادن ارتباط خارج و داخل است . البته به منظر زیبایی شناسی هم نظر دارم و برایم این جنبه از اهمیت برخوردار است.

 پنجمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران که با هدف آشنایی شهروندان با آفرینش آثار هنری برگزار می گردد تا ۲۵ اردیبهشت ماه در پارک نوروز بوستان آب و آتش واقع در میدان آرژانتین، خیابان آفریقا، میزبان شهروندان علاقمند است.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.