دستورالعمل استقبال از دانشجویان جدیدالورود تغییر نمی‌کند

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز دوشنبه اداره کل مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، ‘علی آدمی’ اظهار داشت: توصیه نامه و دستورالعمل استقبال از دانشجویان جدیدالورود که در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ با امضای معاونان فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ها ابلاغ شد برای سال تحصیلی ۹۱-۹۲ نیز به اعتبار خود باقی است.

وی همچنین از برنامه‌های ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود برای دانشگاه های تهران خبر داد و گفت: دفتر برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم با همکاری اداره کل آموزش‌های شهروندی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، بسته آموزشی ویژه‌ای را برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه‌های تهران تدارک خواهد دید.

به گفته آدمی در این بسته فرهنگی آموزشی، معرفی آثار تاریخی، مراکز خرید، اماکن فرهنگی آموزشی، شبکه حمل و نقل شهر تهران، مختصری از آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی و فرهنگی دانشجویی، مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی ارائه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد ستادهای استقبال مستقر در دانشگاه‌های سراسر کشور نیز با برنامه‌ریزی مناسب پذیرای دانشجویان جدیدالورود باشند.

آغاز سال تحصیلی جدید امسال نیز همچون سال قبل در دانشگاه های مختلف کشور متفاوت خواهد بود و کلاس های درس به صلاحدید مسوولان هر دانشگاه در فاصله زمانی نیمه دوم شهریورماه تا اول مهر تشکیل خواهد شد.

فراهنگ**۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۲۴۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.