دستگاه های امداد رسان گلستان آماده مقابله با “بحران” های زمستانی شدند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

دستگاه های امداد رسان گلستان از قبیل راه و شهرسازی، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو، در نشستی مشترک، آمادگی خود را برای مقابله با بحران های زمستانی اعلام کردند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در این نشست که به میزبانی راه و شهرسازی و در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، هر یک از دستگاه های امدادرسان استان به ارائه امکانات، تجهیزات و برنامه های خود در ایام زمستان پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با قدردانی از حضور دستگاه های امدادرسان استان در این نشست، گفت: تلاش همه دستگاه های درگیر باید هم جهت و همسو برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و سفری ایمنی برای هم وطنان و هم استانی ها در طول زمستان باشد.

 علی بخش رستمی افزود: ارتباط با اداره کل هواشناسی برای دراختیار گذاشتن به موقع پیش بینی ها، حضور امداد خودروها در کنار پاسگاه ها با استقرار کانکس، تدوین برنامه استقرار امداد خودرو با همکاری پایانه ها و هماهنگی دیگر دستگاه های خدمات رسان با استان های همجوار، بخشی از اقداماتی است که برای آمادگی خدمات رسانی بهتر، لازم الاجراست.

به گفته وی، فروش زنجیر چرخ و آموزش بستن آن در محل استقرار امداد خودروها، توجه به سایر سطوح و نقاط جاده ها برای غافل نشدن از خدمات رسانی، نمایه سازی عقب خودروهای سنگین و دریافت اطلاعات امکانات دستگاه ها از دیگر اقدامات ضروری می باشد.

وی از دستگاه های خدمات رسان استان در راستای ماموریت و قابلیت های پیش روی خود خواست که با ارائه و جمع بندی امکانات امدادی خود، تاثیرگذار و یاری رسان ستاد مدیریت بحران، استاندار و مدیران عالی استان باشند.

 رستمی، نیت همه دستگاه های خدمات رسان را، خیر خواند و گفت: اگر چتر حمایتی حضرت حق نباشد هیچ اقدامی میسر نخواهد بود.

مدیریت راهداری راه و شهرسازی گلستان نیز در ادامه، هدف از برگزاری این نشست را، هماهنگی و تعامل بیشتر دستگاه های خدمات رسان در طرح هماهنگی ترافیک زمستانی اعلام کرد و گفت: هماهنگی بیشتر این دستگاهاست که سبب تردد روان و مناسب مردم شده و از انسداد راه ها و بروز حوادث، پیشگیری خواهد شد.

 عادل مصدقی ادامه داد: اقدامات راهداری زمستانه راه و شهرسازی استان در عمل و با آغاز اولین بارش های پاییزی در محورهای پرتردد نظیر خوش ییلاق، درازنو، اولنگ و توسکستان – چهارباغ آغاز شده اما از آنجایی که از این بعد شاهد بارش برف و باران های مستمر و آغاز فصل زمستان خواهیم بود، باید این هماهنگی ها و تعاملات بین دستگاهی برای خدمات رسانی مطلوب، بیشتر شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.