دستگیری ۱۳ سارق حرفه ای با ۱۰۰ پرونده سرقت خیابانی در مشهد

۲۷م اسفند ،

در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت های خیابانی، ۱۳ سارق حرفه ای دستگیر و به یکصد فقره سرقت در مشهد اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در تشریح عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت های خیابانی گفت: در استانه نوروز ۹۲ و به منظور تحکیم و توسعه نظم و امنیت عمومی، این طرح ضربتی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: کارآگاهان مبارزه با سرقت در اجرای این عملیات پس از چندین ساعت مطالعات میدانی و انجام کنترل های نامحسوس توانستند با استقرار در چهار پایگاه شهری ۱۳ کیف قاپ، سارقان موتورسیکلت و سارقان حرفه ای لوازم و قطعات خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: در این عملیات مقادیر زیادی اقلام سرقتی و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه کشف شد. 
وی با اشاره به این مطلب که پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با آمادگی کامل در تعطیلات نوروزی به زائران و مجاوران آستان مبارک آقا علی ابن موسی الرضا(ع) خدمتگزاری خواهد کرد از شهروندان فهیم و قانونمدار خواست پلیس را امین خود دانسته و در صورت ملاحظه موارد مشکوک، مراتب را به شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ ستاد خبری پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اطلاع دهند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.