دعوا بر سر یک بطری آب

۳۰ام بهمن ،

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری چهار بازی در روز اول در استان های مختلف پیگیری شد و در یکی از مهم ترین بازی های هفته صبای قم به مصاف حفاری اهواز رفت که این بازی به جنجال کشیده شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در یکی از مهم ترین بازی های هفته صبای قم به مصاف حفاری اهواز رفت. در حالی که هر دو تیم بازی پایاپایی را پشت سر می گذراندند یکی از تماشا گران در نیمه دوم بازی زمانی که صبا با نتیجه ۳ بر دو جلو بود از گل حفاری جلوگیری کرد! در صحنه ای که بازیکن حفاری توپ را به سمت دروازه شوت کرده بود یکی از تماشاگران قمی با پرتاب بطری آب و منحرف کردن مسیر توپ اجازه نداد این توپ وارد دروازه شود. با این اتفاق ابطحی سرمربی حفاری بازی را متوقف کرد. ولی بعد از چند دقیقه با وساطت ناظر داوری بازی ادامه پیدا کرد.
در شرایطی که فقط ۲۷ ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود ابطحی با توجه به انحراف گل قطعی تیمش و تحمیل باخت تیم را از زمین خارج کشید. به همین سبب بازی نیمه تمام باقی ماند تا کمیته فوتسال در مورد این بازی ناتمام تصمیم بگیرد. 
* گاز در اصفهان تحقیر شد
در یکی از بازی های این هفته گیتی پسند اصفهان با  نتیجه ۱۱ بر چهار گاز خوزستان را شکست داد تا ثابت کند یکی از گزینه های سرسخت برای گرفتن صدرجدول از صبای قم است.
 این هفته محمد کشاورز به سبب این که هفته قبل سه کارته شده بود بازی را از روی سکوها تماشا می کرد و گیتی پسند در غیاب ستاره خود به این پیروزی پرگل رسید.
در این بازی سجاد بندی سعدی (۴)، احمد اسماعیل پور (۲)، حمید یوسفی، مهرزاد جابری، سعید تقی زاده، حسین طیبی و افشین کاظمی برای گیتی پسند گلزنی کردند و گل های کیاوش کلافوند، امیر شیرعلی و شهاب طالبی(۲) گل های گاز را به ثمر رساندند.
*کولینا در اصفهان!
در حاشیه بازی گیتی پسند و گاز خوزستان داور دوم این مسابقه حمید کاشانی با سر تراشیده شباهت بسیاری به کولینا داور بازنشسته و معروف ایتالیایی داشت و تماشاگران هم با شعار کولینا از او استقبال کردند.
 این دیدار به سبب بازی حساس و پلی‌آف تیم‌های بسکتبال فولاد ماهان و پتروشیمی با استقبال کم تماشاگران مواجه شده است. این بازی با تأخیر پنج دقیقه‌ای آغاز شد و تابلوی اسکوردبورد هم به جای نشان دادن اسامی تیم‌های میزبان و میهمان، نام داوران را زده بود!
* درخشش نماینده تبریز در مشهد
این هفته شهرداری  تبریز در مشهد مهمان فرش آرای مشهد بود و توانست این بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.
با این برد دو پله در جدول رده بندی صعود کرد و به رده پنجم جدول رده بندی رسید. تیم های تبریزی امسال بهترین عملکردشان را در تاریخ حضورشان در لیگ برتر فوتسال تجربه کردند. دبیری مقابل چشمان خسوس باخت دبیری تبریز این هفته در تهران مهمان میثاق بود. در این بازی محمود خوراکچی که سابقه مربیگری در تبریز را داشت با انگیزه بالایی تیمش را به میدان فرستاد و توانست با نتیجه ۲ بر ۳ دبیری تبریز را مغلوب کند. در این بازی خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی از نزدیک بازی را تماشا کرد و این باخت می تواند به ضرر دبیری باشد چرا که اسامی تیم ملی ۱۲ اسفند ماه براساس ملاحظات خسوس اعلام می گردد.
با این باخت دبیری از رده سوم پایین آمده و به چهارم جدول رسید. در آخرین بازی این هفته هم شهید منصوری با نتیجه ۵ بر ۲ قعرنشین جدول رده بندی را مغلوب کرد.
 * فوتسالیست دوپینگی ۲ سال محروم شد
 بالاخره بعد از چند جلسه دوپینگ بازیکن فوتسال ثابت شد و این بازیکن دو سال از حضور در میادین فوتسال محروم شد.
احمد هاشمیان  در مورد رای فوتسالیست‌ دوپینگی گفت:” رای بدوی در مورد او صادر شده است و این بازیکن به سبب استفاده از مواد نیروزا به دو سال محرومیت محکوم شده است. با این حال تا چهارشنبه عصر این بازیکن فرصت دارد که به این رای اعتراض کند و در صورتی که چنین کاری انجام ندهد چهارشنبه عصر می‌توانیم متن کامل رای محرومیت این بازیکن را اعلام کنیم.” شنیده شده این بازیکن بعد از اعلام رای محرومیتش درخواست برگزاری کمیته استیناف را کرده است./ق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.