با این بطری آب معدنی تولید کنید

یک بطری آب جالب ” eau good ” نام دارد که توسط طراحان لندنی black + blum ساخته شده است و یک فیلتر زغالی درون آن قرار گرفته است.

فیلتر از یک قطعه زغال تشکیل شده است یعنی همان ماده ای که در قرن هفدهم برای تمیز کردن آب از آلودگی ها مورد استفاده قرار می گرفت. زغال میزان کلر آب را کاهش داده و PH آب را خنثی می کند.

این فیلتر زغالی از چوب های پایدار ساخته شده است، به این صورت که چوب ها را ابتدا در دمای پایین نگهداری می کنند و در مرحله ی بعد در یک کوره در برابر دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد قرار می دهند، نمونه های سوخته شده و شن و ماسه و خاکستر آن حذف می شود و چیزی که بر جای می ماند این فیلتر را می سازد.

سطح خارجی متخلخل فیلتر باعث افزایش سطح کربن فعال آن شده که یون های املاح مختلف را به خود جذب می کند. این فرایند انتشار کلسیم، آهن و منیزیم به آب را تسهیل می کند.

هر کدام از فیلترها تا سه ماه با مصرف روزانه قابل استفاده هستند و پس از این با ده دقیقه جوشاندن در آب و خشک شدن در نور آفتاب به مدت سه ماه دیگر قابل استفاده هستند. این زغال ها برای سلامتی خطری ندارند و می توانند به هضم غذا کمک کنند و نفخ شکم را درمان کنند.

شرکت دن بلک و مارتین بلوم در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است.

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

بطری آب معدنی

– coca.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.