دموکراسی در سوریه با اعزام تروریست ایجاد نمی‌شود

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: دموکراسی از طریق اعزام تروریست و ارسال سلاح به سوریه به دست نیامده لذا کسانی که به این کشور سلاح ارسال می کنند در پی فتنه‌افکنی در منطقه هستند.

حسن هانی زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، در رابطه با ناامنی های اخیر مرزی در سوریه گفت: آمریکا با همکاری کشورهای مرتجع عرب همچون رژیم آل سعود و ترکیه طی چند ماه اخیر با ایجاد فشارهای سیاسی، امنیتی و تحریم‌های گوناگون سعی در برکناری بشار اسد داشته‌اند که پیروزی های ارتش سوریه معادلات این کشورها را خاورمیانه به هم ریخته است.

وی در ادامه افزود: آمریکا و عربستان به این نتیجه رسیده‌اند که ارتش سوریه قابل تجزیه نیست و نیروهای نظامی تحت کنترل کامل بشار اسد، وظیفه خود را به نحو احسن برای خدمت به کشورشان انجام می دهند، لذا ارتش سوریه کل مناطق کشور به ویژه مناطقی را که گروه های مخالف مسلح در آنها عملیات تروریستی انجام می دهند را تحت کنترل کامل خود دارند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: دموکراسی از طریق اعزام تروریست و ارسال سلاح به سوریه به دست نیامده،لذا کسانی که به این کشور سلاح ارسال می کنند، در پی فتنه‌افکنی در منطقه بوده و برخی اتهامات خود را نیز با فرافکنی و فرار به جلو توجیه می کنند.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.