دوران اربابی و تحکم آمریکا در جهان به پایان رسیده است

محمدبهاری درگفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز،با اشاره به جنگ رسانه‌ایی غرب علیه جنبش عدم تعهد گفت: سالهاست که رسانه‌های آمریکایی و غربی سعی در منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران داشته و در چند ماه اخیر به پیروی از آمریکا و رژیم صهیونیستی، کشورمان را برای برگزاری این اجلاس ناامن جلوه داده‌اند،لذا حضور همه جانبه اعضای جنبش عدم تعهد در تهران خط بطلانی بر اقدامات و اظهارات آنها می‌باشد.

وی افزود: جنبش عدم تعهد با پتانسیل موجود درون خود نقش مهمی در ثبات جهانی داشته،لذا این اجلاس نمادی از پایان دوران استعمار و قدرت طلبی‌های مستکبران غربی و شرقی بوده و باعث منزوی شدن هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و تقویت جبهه مقاومت و پایداری در منطقه شده است.

بهاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی به جهان صادر شده و کسی نمی‌تواند با نشر و گسترش ارزش‌های آن در میان ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمانان مقابله کند،لذاحضور غیر متعهدها نشان می‌دهد که دوران اربابی و تحکم قدرت‌های بزرگ مانند آمریکا به پایان رسیده و کشورها، دیگر فرمان‌بر آمریکا و جبهه استکبار نیستند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه‌های استکباری مسائلی را در ارتباط با کشورمان مطرح می‌کنند که هیچ نشانی از حقیقت نداشته و اثبات این دروغ‌ها با حضور سران کشورهای دنیا در ایران کار مشکلی نخواهد بود.
 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.