دیدار جبهه مردمی اصلاحات با مراجع عظام/موسوی خوئینی‌ها حق تصمیم گیری برای اصلاح‌طلبان را ندارد

۱۳م آذر ،

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: موسوی‌خوئینی‌ها در جریان اصلاحات جایگاهی ندارد و بهتر است خود را بازنشسته کند.

محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  با اشاره به تصمیم اعضای شوای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات برای ورود مستقل به انتخابات آتی، اظهار داشت: جبهه مردمی اصلاحات با هیچ گروهی در انتخابات آتی ائتلاف نمی‌کند و به صورت مستقل به انتخابات ورود پیدا می‌کند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: فراخوانی را برای کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارسال کرده‌ایم تا در صورت کاندیداتوری در این انتخابات برنامه‌های خود را به شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات ارسال کنند.

*اختلاف شدید در میان گروه‌های اصلاح‌طلب

وی در ادامه به اختلافات میان اصلاح‌طلبان اشاره کرد و افزود: نیروهای اصلاح‌طلب به ۴ گروه تقسیم شده‌اند و احتمال اتحاد آنان نیز غیر ممکن است.

فومنی تصریح کرد: هر کدام از گروه های اصلاح‌طلب بر طبل خود برای ورود به انتخابات می کوبند و امکان سازمان‌دهی آنان وجود ندارد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در واکنش به اظهارات اخیر موسوی‌خوئینی‌ها مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند، با بیان اینکه موسوی‌خوئینی‌ها حق تصمیم‌گیری برای اصلاح‌طلبان را ندارد، اظهار داشت: موسوی‌خوئینی‌ها در جریان اصلاحات جایگاهی ندارد و بهتر است خود را بازنشسته شود.

وی ضمن انتقاد از تندرویی برخی اصلاح طلبان، تاکید کرد: برخی اصلاح‌طلبان با اتخاذ مواضع تند تصمیم دارند فتنه ۸۸ را تکرار کنند و به اصلاحات ضربه بزنند و اخیرا نیز آنان با مطرح کردن نام امام خمینی(ره) قصد بهره‌برداری از نام ایشان را دارند اما هیچ گروهی حق سوءاستفاده از نام امام خمینی(ره) و خانواده امام را ندارد.

فومنی در ادامه از دیدار با مراجع قم در آینده خبر داد و خاطر نشان  کرد: چندی پیش دیدارهایی را شخصا با برخی مراجع داشتم و در آینده نزدیک نیز اعضای جبهه مردمی اصلاحات به دیدار مراجع می‌روند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مصطفی:

    ببخشید شما ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.