برداشت غیر دینی موسوی خوئینی‌ها از قرآن کریم

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از افرادی که در جلسات تفسیر قرآن موسوی‌خوئینی‌ها حضور داشتند به برداشت مادی وی از آیات قرآن کریم پی برده‌ بوند و به آن اذعان داشتند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، گفت: نقش موسوی خوئینی‌ها در شکل‌گیری فتنه ۷۸ و ۸۸ که اصلاح‌طلبان آن را ایجاد کردند، قابل چشم پوشی نیست.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیاری از افرادی که در جلسات تفسیر قرآن موسوی‌خوئینی‌ها حضور داشتند به برداشت مادی وی از آیات قرآن کریم پی برده بودند و به آن اذعان داشتند.

وی با اشاره به  دادستان شدن موسوی‌ خوئینی‌ها اظهار داشت: موسوی خوئینی‌ها به اذن ولایت فقیه دادستان شد ولی در کمال تعجب اعلام کرد که اعتقادی به ولایت فقیه ندارد.

شاکری تصریح کرد: موسوی خوئینی‌ها اعتقاد خود را پنهان کرد و مواضع دوگانه‌ای را نسبت به انقلاب اتخاذ کرد.

وی با اشاره به نقش کلیدی موسوی خوئینی‌ها در فتنه ۷۸ ، گفت: شعله‌های فتنه ۷۸ از روزنامه سلام وی شروع شد و در ایجاد فتنه ۸۸ هم نقشی کلیدی و محوری داشت.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در صدر اسلام هم از میان یاران پیامبر(ص) شخصیت‌هایی بودند که در زمان حکومت امام علی(ع) چهره‌ای متفاوت با زمان پیامبر(ص) از خود نشان دادند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.