عترت و آسمان ولایت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر بخش عترت و آسمان ولایت از برگزاری ویژه برنامه های این بخش در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار معارف ممتاز نیوز، گفت: بخش عترت و آسمان ولایت با برپایی ۱۵ غرفه، ۱۴ غرفه ویژه چهارده معصوم (ع) و یک غفه ویژه حضرت رقیه (س) و کودک همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلای تهران در دست اجراست.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: سومین دوره بخش عترت و آسمان ولایت با برگزاری ویژه برنامه های این بخش در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن و مصلای تهران اجرا می شود.
شاه آبادی با اشاره به لزوم اجرای این طرح گفت: این طرح به منظور آشنایی مراجعه کنندگان با قرآن و اهل بیت (ع) و ارتباط آنها با یکدیگر با بیان این نکته که هرکدام بدون دیگری معنایی ندارند و وجود هرکدام مکمل دیگری است، همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن و مصلای تهران اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم با مراجعه به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و ملاحظه بخش عترت و آسمان ولایت با اهمیت نقش ارتباط قرآنی و اهل بیت (ع) آشنا می شوند.
شاه آبادی در پایان با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: بخش عترت و آسمان ولایت در ۱۵ غرفه، ۱۴ غرفه با نام ۱۴ معصوم (ع) و یک غرفه ویژه کودک و با نام حضرت رقیه (س) با برگزاری ویژه برنامه های این بخش آماده سرویس دهی به مراجعه کنندگان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.