علیرضا تقی پور:نمایشگاه قرآن،حرکتی بی نظیر در سطح جهان است

“به مناسبت بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم”

قائم مقام نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت:نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،به دلیل بی سابقه بودن ‌آن در سطح جهان حرکت فرهنگی بی نظیری به شمار می رود.

علیرضا تقی پور،قائم مقام بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران درخصوص ویژگی های امسال نمایشگاه قرآن کریم گفت:بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یکی از حرکت های بینظیر در کشور و سطح جهان است و در هیچ جای دنیا چنین رخداد فرهنگی با این عظمت سراغ نداریم.
وی ادامه داد:هر ساله بخش های جدیدی با تغییراتی در جهت رشد بیشتر نمایشگاه قرآن کریم اضافه می شود و امسال هم براساس این سیاست ۱۰ بخش جدید که خود قابلیت تامل و تبدیل به نمایشگاه مجزا دارد، اضافه شد.
تقی پور افزود:بخش های مسلمان و ره یافتگان و تازه مسلمانها،نمایش های تصویری آیات بهشت و جهنم،تعمیر و بازسازی قرآن های فرسوده،تولید ملی،بیداری اسلامی،نمایه نوین،عرفان های نوظهور، فرهنگ و ملل اسلامی،بارزترین ویژگی امسال نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
قائم مقام بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت:یکی از نکات مثبت امسال نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،حضور باشکوه مردم و مسئولین در روند افتتاحیه و روز اول نمایشگاه قرآن است که از این رو دوستان در بخش اجرایی نمایشگاه به دلیل آسایش و سهولت مردم در یافتن غرفه ها در بخش های مختلف بخش هایی مرتبط به هم را در کنار هم قرار دادند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.