رامنی، اوباما را پشت سر گذاشت

جام جم آنلاین: جدیدترین نظرسنجی نشان داده میت رامنی به دنبال عملکرد قدرتمندش در نخستین مناظره انتخاباتی، با اختلافی چهار درصدی از اوباما پیش افتاده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، این برتری رامنی بر اوباما نشات گرفته از افزایش حمایت رای‌دهندگان زن که یکی از مهمترین گروه رای‌دهندگان بی‌طرف در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محسوب می‌شوند، است.

بر اساس این نظرسنجی میت رامنی هم اکنون تقریبا از حمایت یکسانی به نسبت اوباما در میان رای‌دهندگان زن برخوردار است و این موضوع اوباما را وادار می‌سازد تا در دومین مناظره انتخاباتی که امشب برگزار خواهد شد تمام تلاش خود را برای جلب نظر این گروه از رای‌دهندگان انجام دهد.

بر اساس یک نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه گالوپ و با حمایت روزنامه یو اس ای تودی در ۱۲ ایالت چرخشی محل رقابت، میت رامنی به نسبت اوباما از ۱۲ درصد حمایت بیشتر در میان رای‌دهندگان مرد برخوردار است اما این نظرسنجی نشان داده که در میان رای دهندگان زن رامنی تنها با یک درصد اختلاف از اوباما عقب است و در مجموع میت رامنی در کل رای‌دهندگان از چهار درصد حمایت بیشتر برخوردار است و می‌تواند در انتخابات شش نوامبر پیروز شود.

این نظرسنجی که نتایج آن در آستانه دومین مناظره ریاست جمهوری آمریکا منتشر شد نشان‌دهنده پایان برتری دو رقمی اوباما بر رامنی در میان رای‌دهندگان زن بوده و موجب نگرانی دموکرات‌ها شده است.

این در حالی است که دومین مناظره رایاست جمهوری آمریکا با حضور گروهی از رای‌دهندگان عادی آمریکایی که نسبت به رای خود تصمیم قطعی نگرفته‌اند، برگزار خواهد شد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.