راه اندازی پورت game برای سینما سه بعدی LG

شرکت LG اعلام کرد که در راستای همه گیر شدن تکنولوژی در عصر کنونی در گاه بازی یا همان پورت GAME را برای سینما سه بعدی هایش راه اندازی کرده است . در گذشته از طریق این تلویزیون های  LG امکان اتصال به اینترنت و دریافت هر گونه اطلاعاتی مثل موزیک، فیلم ، متن و عکس و… فراهم بوده است . در این طرح علاوه بر دسترسی به سرویس های قبلی امکان دریافت بازی های متنوعی فراهم شده است .

راه اندازی پورت game برای سینما سه بعدی LG

گفتنی است کاربر قادر خواهد بود تمامی بازی ها را در حالت ۲D و ۳D یعنی دو  و سه بعدی به میل خود مشاهده کند. همچنین  بازی توسط کاربر از طریق کنترل از راه دور این تلویزیون ها و یا هر کنسول دیگری قابل کنترل است . بنابر این در این مورد به راحتی کاربر توجه زیادی شده است .

پورت بازی برای سینما سه بعدی LG

این سرویس که اصطلاحا Game World  نامیده می شود امکانت فراوانی برای بازی کنان فراهم آورده است . بسیاری از بازی های جذاب برای دوست داران بازی تحت عنوان exclu sively فراهم شده است تا همه بتوانند بازی های برتر را در ابتدا مشاهده و انتخاب کنند. با پیشرفت این طرح قطعا هم برای تولید کنندگان بازی و هم برای خود LG بازار رقابتی خوبی بوجود خواهد آمد.

یک کاربر ساده از طریق منو ها قادر خواهد بود به این سرویس دسترسی پیدا کند. بدین ترتیب با ورود به این بخش با ۴ دسته Featured, Top Chart, New and Genre برای دسترسی سریعتر رو برو خواهد بود .

در بخش Featured قادر خواهد بود داغترین بازی ها را به طور طبقه بندی شده مشاهده و از بین آنها بازی مورد نظر را انتخاب کند .

در بخش Top Chart لیستی از بازی هایی قرار داده شده است که باید به ازای بازی آنها هزینه ای پرداخت نمایید.

New نیز جدیدترین بازی هایی که در این بخش برای کاربران آماده گردیده را مشخص کرده تا کاربر از جدیدترین سرویس ها مطلع باشد .

در بین موضوعات این بازی ها می توان به بازی های فکری، پازل، ماجراجویی،RPG، شبیه سازی، اکشن، ورزشی وقدرتی و… اشاره کرد .

در کنار این سرویس ها دستورات بازی نیز برای بازیکنان و راهنمای استفاده از کنسول ها و یا کنترل تلویزیون برای کاربران قرار داده شده است.

خبر های مرتبط:

  1. بررسی سینما سه بعدی ال جی premier TM2792
  2. راه اندازی Game Center برای اندروید
  3. ویدئوها و بازی‌های سه بعدی ال جی برای کاربران Optimus 3D

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.