رتبه علمی دانشگاه علوم پژشکی همدان به تیپ یک ارتقا یافت

۰۷اردیبهشت،

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:رتبه علمی دانشگاه علوم پژشکی همدان با همت استادان و دانشجویان این دانشگاه از تیپ دو به تیپ یک ارتقا یافت.


به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ˈمحمد مهدی هزاوه ایˈ روز شنبه در ششمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: ارتقای علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان باهمت و تلاش همه استادان، دانشجویان و مسوولان این دانشگاه است.

وی گفت: دانشکده طب سنتی در همدان در حال تاسیس است که دانشکده داروسازی باید با برنامه ریزی های لازم و همکاری زمینه توسعه این دانشکده را که از برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی است فراهم کند.

وی با بیان اینکه استان همدان به لحاظ منطقه جغرافیایی جایگاه ویژه ای برای پرداختن به رشته های طب سنتی دارد، تصریح کرد: باید در دیار بوعلی سینا در رشته های طب سنتی با جدیت ورود یابیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به هفته آموزش و بزرگداشت مقام شامخ شهید مطهری گفت:اندیشه و شخصیت شهید مطهری باید محور برنامه های استادان و دانشجویان قرارگیرد.

هزاوه ای با تاکید بر ضرورت ترویج اندیشه های استاد مطهری در جامعه امروز گفت:آثار شهید مطهری دارای ویژگی هایی چون عقل گرایی، به روز بودن، برخورداری از فلسفه و عرفان است و جامعه امروز به چنین اندیشه ای نیازمند است و ترویج اندیشه چنین شخصیتی در هر زمانی ضرورت دارد.

وی گفت: استاد مطهری با افکار خود درس انسان سازی و انسان پروری را ترویج داد و امروز رسالت اصلی اساتید پرورش فکر و اندیشه دانشجویان است./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.