رجائی: اقتصادمقاومتی خط بطلانی بر توطئه‌‌های آمریکا

جمعه ۱۳ مرداد – ۱۱:۲۲:۲۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – نماینده اصولگرای مجلس نهم، تشدید تحریم‌های ضدایرانی را خطای استراتژیک آمریکا خواند و گفت: این تحریم‌ها واکنشی به تئوری اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عباس رجائی درباره تشدید تحریم‌های ضدایرانی از سوی آمریکا، گفت: تحریم ایران از سوی آمریکا خطای استراتژیکی است که استکبار جهانی دوباره مرتکب آن شد.
نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: هر زمان که آمریکا سیلی محکمی از ایران می‌خورد، بلافاصله طرحی ضد ایرانی را تهیه و تصویب به کنگره می‌رساند.
وی توضیح داد: ایران اخیرا فعالیت‌های موفقی درعرصه بین‌الملل انجام داد و درست هنگامی که قدرت ایران در عرصه بین‌الملل به رخ کشیده می‌شود، آمریکا نیز تصمیم ضد ایرانی جدیدی می‌گیرد.
رجائی، با یادآوری اینکه رهبری معظم انقلاب در روزهای اخیر تئوری اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم را مطرح کرده است، گفت: این تئوری آمریکایی‌ها را تحریک کرد تا فشار جدیدی را بر ایران به وجود آوردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، تحریم‌ها را رویداد جدیدی ندانست و گفت: نکته این است که بعضی از اقدامات داخل کشورعلامت‌های غلطی به استکبار جهانی می‌دهد و آنها فکر می‌کنند وقت آن است که از آب گل آلوده ماهی بگیرند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، ناباسمانی در بازار مرغ را مصداق مدعای خود دانست و گفت: به وجود آمدن این مشکل در روزهای اخیر این علامت غلط را به آمریکا داد و آنها را مرتکب خطای تاریخی کرد که اگر اختلالی در بازار اقتصاد کشور به وجود بیاید، می‌توانند با فشار بر ایران از این موضوع  به نفع خود استفاده کنند حال آنکه نمی‌دانند ایران مقابل هر گونه سناریوی جدیدی محکم و استوار می‌ایستد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۳۱۱۲۲۲۷۴۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.