اجلاس عدم تعهد باطل کننده سحر دشمنان است/تا سه ماه آینده به بررسی مصداقی برای انتخابات ورود پیدا نمی‌کنیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اجلاس عدم تعهد باطل کننده سحر و توطئه دشمنان جمهوری اسلامی است.

حسن غفوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اینکه حزب موتلفه اسلامی تاکنون به بررسی مصداقی کاندیداهای ریاست‌جمهوری ورود پیدا نکرده است، گفت: حزب موتلفه اسلامی در حال نوشتن آئین‌نامه نحوه کار است و تاکنون به بررسی مصداقی کاندیداها انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ورود پیدا نکرده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: تاکنون هیچ کاندیدایی به صورت رسمی و علنی اعلام آمادگی نکرده است و در موتلفه اسلامی در حال بررسی معیارهای کاندیداها هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ورود به بررسی مصداقی کاندیداها زودهنگام است و به نظرم شاید تا دو یا سه ماه آینده هم به بررسی مصداقی کاندیداها ورود پیدا نکنیم.

غفوری‌فرد درباره اجلاس سران عدم تعهد، اظهار داشت: اجلاس عدم تعهد در حقیقت خنثی کننده سحر و توطئه‌هایی است که جبهه استکبار طی چند سال گذشته علیه جمهوری‌اسلامی طراحی کرده بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور کشورهای مختلف در این اجلاس را خط بطلانی بر سیاست منزوی کردن جمهور اسلامی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی جایگاهی غیرقابل انکار در عرصه جهانی دارد و کشورهای قدرتمند دنیا هم متوجه قدرت جمهوری اسلامی در منطقه شده‌اند.

وی اظهار داشت: توطئه‌های استکبار جهانی علیه کشورمان به بن بست رسیده است و آنان پی برده‌اند که نمی‌توانند ایران را منزوی کنند.

غفوری فرد افزود: اجلاس عدم تعهد نشان می‌دهد که ایران اسلامی جایگاهی بی‌نظیر و بی‌بدیل در سیاست جهان و خاورمیانه دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: این اجلاس نظر بسیاری از کشورها را نسبت به ایران تغییر خواهد داد و امیدواریم که دنیا سر عقل بیاید، البته برگزاری این اجلاس نشان می‌دهد که تحریم‌ها بی تاثیر بوده و باطل کننده سحر دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.