رضایی: آمریکا چشم طمع از این نظام انقلابی بردارد

۲۱ام بهمن ،

نایب رییس کمیسیون عمران گفت: نظام اسلامی ایران مردمی‌ترین و دیندارترین حکومت دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز در جمع راهپیمایان جهرم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم هرسال باصلابت تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و این نشان از اعتماد به نفس و خودباوری مردم ما دارد.

نماینده جهرم بیان کرد: ملت ایران در برابر هر قدرتمندی در پشتیبانی از نظام حضور دارند و ستون قابل اعتماد انقلاب اسلامی ما در تمامی شرایط مردم عزیز می باشند و این حضور همیشه درصحنه ملت و هوشمندی رهبر انقلاب چشم طمع دشمنان را کور کرده و اجازه دست اندازی به آنان نمی دهد.

رئیس فراکسیون یاوران امداد مجلس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در تمامی شرایط سخت نظام همیشه ولی فقیه ما هوشمندانه تصمیم گرفتند و ما را از مشکلات دور کردند تا ایران مثل همیشه بالنده باشد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه ثمره انقلاب اسلامی ایران است افزود: بعضی اشخاص ساده لوح در شرایط تهدیدات دشمنان فکر می کنند مذاکره با آمریکا هنر است اما باید آمریکا چشم طمع از این نظام انقلابی بردارد.

رضایی تاکید کرد: در نظام اسلامی کانون اصلی قدرت ولایت فقیه است هرکس از این کانون دور شود به انقلاب ضربه زده و از آرمان های انقلابی ملت دور شده است.

نماینده جهرم در مجلس با اشاره به خدمات نظام در همه کشور ابراز داشت: مردم در گوشه گوشه کشور شاهد پیشرفت های علمی، فرهنگی و آموزشی می باشند که همگی ثمره بیداری مردم و خودباوری جوانان این سرزمین است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.