رقابت رامنی و اوباما در مسابقه وفاداری به صهیونیست‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: رؤسای جمهور آمریکا عملاً با پشتیبانی، حمایت و تأیید صهیونیسم بین‌الملل انتخاب می‌شوند، از همین رو شعارهای کاندیداها در جهتی اظهار ارادت به غده سرطانی منطقه است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نقش لابی‌ رژیم صهیونیستی در این عرصه تصریح نمود:  رؤسای جمهور آمریکا عملاً با پشتیبانی، حمایت و تأیید صهیونیسم بین‌الملل انتخاب می‌شوند، از همین رو شعارهای کاندیداها در جهتی اظهار ارادت به غده سرطانی منطقه(اسرائیل) است.

وی با بیان این‌که هر دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پشتیبانی از رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته‌اند، افزود: رامنی و اوباما خود را به حفظ منافع رژیم صهیونیستی و پشتیبانی عملی، لفظی و سیاسی از آنها مقید می‌دانند، لذا هر دو کاندیدا سعی دارند برای اعلان حمایت و وفاداری نسبت صهیونیست‌ها از یکدیگر سبقت بگیرند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به این‌که رویکرد اوباما در مورد حل مسئله هسته‌ای ایران بیشتر بر مبنای مذاکره بوده، خاطرنشان نمود: با وجود این امر، اوباما مانند هر شخص دیگری سعی دارد در مذاکرات هسته‌ای با کشورمان امتیازگیری کند اما به گفتگو و دیپلماسی نیز تمایل دارد.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.