روشن شدن آینده نامعلوم تهران با اجرای طرح تفصیلی

۰۴م آذر ،

تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر تهران از راهکارها و راهبردهای آینده شهر تهران است که با مدیریت توانمند و مبتنی بر مطالعات علمی و برنامه ریزی شده عمل خواهد کرد و آینده نامعلوم تهران را روشن خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا جاوید، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، افزود: از زمان رونمایی رسمی طرح تفصیلی شهر تهران تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار شهروند اقدام به استعلام طرح تفصیلی از طریق پایگاه اینترنتی شهرداری تهران کردند.
وی ادامه داد: قرار دادن طرح تفصیلی با اطلاعات کامل در پایگاه اینترنتی شهرداری برای اولین بار است که در تاریخ شهرداری های کل کشور انجام شده است.
جاوید اذعان داشت: تهیه طرح جامع و تفصیلی و اقدامات انجام شده در این راستا نشان می دهد، چنانچه یک مدیریت توانمند مبتنی بر مطالعات علمی و برنامه ریزی شده عمل می کند و پایبندی به آن وجود داشته باشد، پیشرفت و رشد شهر و به دنبال آن آبادانی افزون تر برای تهران به عنوان پایتخت فراهم خواهد شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: پروژه هایی مانند دریاچه چیتگر، خروج پادگان قلعه مرغی و ایجاد بوستان ولایت، احداث بزرگراه هایی نظیر امام علی(ع) آزادگان، تونل صدر،نیایش،پروژه هزار و یک شب، توسعه فضای سبز و فضاهای تفریحی چون باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب و اراضی عباس آباد از نمونه های طرح جامع تفصیلی در شهر تهران است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.