رونمایی کتابهای جدید “کتابخانه تخصصی انقلاب و تاریخ معاصر”

سه شنبه ۲۶ اردیبهشت – ۰۵:۱۹:۰۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

طی مراسمی در ساختمان مرکزی حوزه هنری برگزارشد؛

بزرگنمایی:  

 خبرگزاری آریا- کتابهای جدیدی که از سوی کتابخانه تخصصی انقلاب و تاریخ معاصر در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری شده بود،عصر دیروز درمحل این کتابخانه رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، طی مراسمی  که عصر دیروزبا حضورجمعی از علاقه مندان به مطالعه و کتابخوانی  در” کتابخانه تخصصی انقلاب و تاریخ معاصر” حوزه هنری برگزارشد از کتابهای جدید خریداری شده ازبیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی به عمل آمد .
براساس این گزارش، سیدمسعود روشن بخش ( یکی ازمسئولان این کتابخانه ) با اشاره به سنت چندین ساله واحد متبوع خود مبنی بر خرید انبوه ازدوره های مختلف نمایشگاه کتاب برای تامین کتابهای درخواستی مراجعه کنندگان و تکمیل ظرفیت کتابخانه تخصصی انقلاب و تاریخ معاصرگفت : امسال نیز با فهرستی در دست ، به دوره بیست وپنجم نمایشگاه بین المللی کتاب رفتیم و ۲۵۰ عنوان کتاب برابر ۵۲۰ جلد به قیمت ۴میلیون تومان خریداری کردیم .
روشن بخش درادامه ، گفت : مراجعه کنندگان به این کتابخانه می توانند از هفته آینده با حضور در طبقه سوم ساختمان مرکزی حوزه هنری از کتابهای جدیدی که خریداری شده است، استفاده کنند .
یادآوری می شود که کتابخانه تخصصی انقلاب و تاریخ معاصرحوزه هنری از کتابخانه های کم نظیری است که با دارابودن ۱۲ هزار عنوان کتاب تخصصی و ۵۰۰ عنوان نشریه درقالب ۱۰۰هزار شماره ویژه  به نویسندگان ، اهالی تحقیق و پژوهش و علاقه مندان به مباحث انقلاب اسلامی و تاریخ معاصرخدمات ارائه می دهد .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۵۱۷۱۹۰۲۵۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.