رویاهای شرقی به حقیقت می‌پیوندد

“رویاهای شرقی” کاری جدید از شبکه رادیویی فرهنگ به سردبیری مهرنوش محتشمی و تهیه‌کنندگی “امیررضا راز” آغاز به کار کرد.

مهرنوش محتشمی،‌سردبیر برنامه “رویاهای شرقی” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌برنامه “رویاهای شرقی” به افسانه سرزمین مردم عامه ایران می‌پردازد در بخش‌های متفاوت افسانه‌ای،‌ادبی و داستانی تقدیم مخاطبان می‌شود.
وی با اشاره به بخش نمایشی،‌تصریح کرد:در بخش نمایشی داستان‌هایی که از افسانه‌های مختلف برگرفته شده را می‌شنویم.
محتشمی با اشاره به داستان این هفته،اظهار داشت:‌داستان این هفته “رویاهای شرقی” به پیرمردی برمی‌گردد که برای  برآورده شدن آرزوهای ۳ دخترش به جاهای متفاوتی سفر می‌کند.
این سردبیر،‌افزود:ما طبق مناسبتهایی که در پیش رو داریم از افسانه شمال،افسانه مازندران،‌ افسانه عرب خوزستان استفاده می‌کنیم و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از داستان‌های ایرانی- اسلامی نیز بهره‌مند خواهیم شد.
این سردبیر با اشاره به بخش شعر،تصریح کرد:در بخش شعر ما میزبان “احمد جولایی” هستیم که او به تغییر ادبیات دراماتیک نیز می‌پردازد.
محتشمی درخصوص بازیگران بخش نمایش گفت:بازیگران متفاوتی به ایفای نقش می‌پردازد که علی رضا تابان،علی یداللهی،سجاد زنگنه،آزیتا ستوده و میترا خواجه‌بیان به عنوان کارگردان ما را همراهی می‌کنند.
گفتنی است؛”رویاهای شرقی” به سردبیری “مهرنوش محتشمی”، تهیه‌کنندگی امیر رضا راز و با گویندگی وجیهه حسینیان روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶ از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.