زن تازه مسلمان انگلیسی: اسلام iبه من عشق واقعی را یاد داد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

mail1-28.jpg

“هیتر ماتئوس” ۲۷ ساله که iبه تازگی از یک زن خوشگذران انگلیسی تبدیل iبه یک زن محجبه مسلمان شده می‌گوید، اسلام از عشق واقعی است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از روزنامه دیلی میل، هیتر ماتئوس، نزدیک iبه چهار هفته است که iبه دین اسلام گرویده است و معتقد است اسلام برای او “عشق و شادی” آورده است، چیزی که او در زندگی “سطحی” قبل خود نداشت.

ماتئوس مادر دو فرزند است و دو ماه پس از بازگشت از تعطیلات از منطقه تفریحی “ایبیزا” در دریای مدیترانه iبه اسلام گروید.

وی ضمن اینکه معتقد است تصویر غرب از بسیارزیبایی تصویری اشتباه است، می‌گوید: من فکر می‌کردم برای اینکه احساس خوبی داشته باشم باید رفتار خاصی انجام می‌دادم و یا لباس‌های خاصی iبه تن می‌کردم اما من هم اکنون می‌بینم که دختران چه تصویری از خود برای سایرین iبه ویژه مردان ارائه می‌کنند.

ماتئوس خاطرنشان می‌کند: حجاب یک نوع احترام iبه خود است، اگر شما با یک روش لباس بپوشید و یا رفتار نمایید، چه درست چه غلط، با شما با یک روش خاص رفتار خواهد شد. اسلام iبه من عشق واقعی را یاد داده و نه احساسات غلط و شهوت را. من حتی هم اکنون در ازدواج سنتی منطق می‌بینم.

بر اساس تحقیقات انجام شده هم اکنون در انگلیس تعداد اشخاصی که طی ۱۰ سال قبل iبه اسلام گرویده‌اند از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است که دو سوم آنان زنان می باشند و میانگین سنی آنها ۲۷ سال است.

ماتئوس می‌گوید: همسر سابق من iبه اسلام گرویده بود و من تلاش داشتم iبه او ثابت کنم راهش اشتباه است بنابراین نسبت iبه اسلام بسیار مشکوک شدم و برای تقویت موضع خود در مجادلات خود با همسرم، مطالعات خود را درباره اسلام افزایش دادم.

اگر چه ماتئوس و همسرش در سال قبل طلاق گرفتند اما ماتئوس مطالعه درباره اسلام را ادامه داد تا اینکه چهار هفته پیش iبه اسلام گروید.

ماتئوس می‌گوید: من طی مراسمی و در مقابل یک روحانی مراسم شهادتین را iبه جا آوردم و پس از آن چندین خواهر مسلمان iبه من حجاب دادند و چندین کتاب اسلامی نیز iبه من هدیه نمودند که فوق‌العاده بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.