زن مرموز در کنار رهبر کره شمالی

جام جم آنلاین: اخیرا زن مرموزی در برخی از مراسم در کنار کیم جونگ – اون رهبر جوان کره شمالی مشاهده شده است. امروز تلویزیون دولتی کره شمالی تصاویری جدید از این زن را در کنار رهبر این کشور نشان داد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، تلویزیون دولتی کره شمالی امروز تصاویری از این زن مرموز که پیراهنی زرد و کتی سفید به تن دارد را در کنار کیم جونگ – اون هنگام بازدید وی از یک مهد کودک نشان داد اما به تاریخ این بازدید اشاره نکرده است.

در اوایل ژوئیه سال جاری این زن جوان با موهای  کوتاه هنگامی که کیم جونگ – اون برای ادای احترام به پدربزرگش بنیانگذار رژیم پیونگ یانگ رفته بود در کنار وی حضور داشت. بار دیگر باز هم در اوایل ژوئیه در جریان یک کنسرت این دو کنار یکدیگر مشاهده شدند.

کارشناسانی که تلاش می کنند تصاویر این کشور پشت پرده آهنین را رمز گشایی کنند تا چندی پیش تصور داشتند که این زن خواهر کوچکتر کیم جونگ – اون است اما بیش از پیش به این نتیجه می رسند که وی همسر رهبر کره شمالی است.

براساس تصاویر رسمی عالیرتبه ترین مقامات رژیم پیونگ یانگ از جمله جانگ سونگ – تائک شوهرعمه  کیم جونگ – اون مرد بسیار پرنفوذ رژیم چند گام عقب‌تر از این زوج می ایستند.

یک مقام کره جنوبی که حاضر به افشای هویتش نشد به خبرگزاری یونهام  گفته است: اگر بتوانیم به رسوم رایج رژیم کره شمالی اعتماد کنیم با توجه به جایگاه این زن می توان گفت که به احتمال زیاد زیاد وی همسر کیم است.

همسران رهبران سابق این رژیم پدربزرگ و پدر کیم جونگ – اون به ندرت در مراسم عمومی حاضر می شدند. کیم جونگ – اون دسامبر گذشته پس از مرگ پدرش جانشین او شد. سن دقیق وی مشخص نبوده اما کارشناسان معتقدند که اندکی کمتر از ۳۰ سال دارد. مترجم: بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.