سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان چین تایپه: شاگردانم مغرور شدند و بازی طولانی شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

سرمربی تیم والیبال نوجوانان چین تایپه گفت: پیروزی آسان در ست اول بازی با سریلانکا، تمرکز بازیکنان ما را بر هم زد iبه گونه ای که در ست های دوم و سوم مغلوب این تیم شدند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، “چیو پاو سوزو” در نشست خبری بعد از بازی با سریلانکا، افزود: در ست اول بازیکنان تایپه با روحیه بودند، اما چون آسان iبه پیروزی رسیدند فکر نمودند در دیگر ست های نیز پیروز میدان خواهند شد، بازیکنان در ست های دوم و سوم در دفاع، سرویس و اسپک خوب کار نکردند و چون تمرکز خود را از دست دادند، مغلوب سریلانکا شدند.

وی با بیان اینکه بعد از ست سوم با بازیکنان صحبت نمودم، گفت: iبه آنان تاکید نمودم می توانید سریلانکا را شکست دهید iبه شرطی که راحت بازی نمایید و تمرکز خود را iبه دست آورید.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان چین تایپه با بیان اینکه دو تیم تقریبا در یک سطح فنی بودند، خاطر نشان نمود: امروز پاسور دوم ما بازیکن شماره ۹ بسیار خوب کار نمود و بازیکنان شماره ۱۵ در دفاع و ۲۰ و هفت در دفاع وسط و اسپک عالی کار نمودند.

وی در باره بازی بعدی تیم چین تایپه تصریح نمود: بازی بعدی ما بسیار سخت خواهد بود زیرا با یکی از تیم های چین و ژاپن روبرو خواهیم شد که آنان از قدرت های آسیا می باشند و کار سختی در پیش داریم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان چین تایپه نیز در این نشست افزود: ست اول آسان بردیم ، فکر نمودیم دو ست دیگر را نیز بدست آوردیم اما مغلوب سریلانکا شدیم. بازیکن قد بلند شماره ۱۲ سریلانکا در مبارزه امروز با تایپه در دریافت، اسپک بسیار خوب کار نمود و تیم ما را آزار داد.

تیم والیبال چین تایپه با پیروزی بر سریلانکا در روز پنجم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه خود در مکان سوم قرار گرفت تا در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها iبه مصاف تیم دوم گروه دیگر برود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان سریلانکا در نشست امروز بعد از بازی با چین تایپه حاضر نشد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.