سفر مقامات تونسی به ایران تا پایان سال جاری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

zan 22 (3 of 4).jpg

معاون هماهنگی و همکاری‌های بین‌الملل مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، گفت: در پی تفاهم نامه‌های امضاء شده با مقامات تونسی و مسافرت رییس مرکز امور زنان و خانواده این نهاد به تونس قرار شد تا پایان سال جاری بعضی از وزرا، سازمان‌های مردم نهاد و هیاتی پارلمانی از کشور تونس به ایران مسافرت نمایند.

سوسن صفاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار«زنان» ایسنا، با اشاره به مسافرت مریم مجتهدزاده – رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری- به تونس اظهار نمود: این مسافرت هفتم آبان ماه به دعوت وزیر زنان و خانواده تونس به این کشور انجام شد و مجتهد زاده در این کشور در همایش بین المللی زن، مشارکت سیاسی- اجتماعی و اقتصادی سخنرانی نمود.

وی در ادامه گفت: مجتهدزاده در تونس با مقامات عالی‌رتبه این کشور از جمله رییس جمهور، اول وزیر و نایب رییس مجلس دیدار نمود علاوه بر آن با بعضی از زنانی که به سبب رعایت حجاب اسلامی در وقت حکومت بن علی در زندان به سر می‌بردند نیز ملاقات و گفت‌وگو نمود.

صفاوردی در پایان اظهار نمود: این دیدارها به منظور اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه بین ایران و تونس انجام شد که تیرماه سال جاری بین دو کشور به امضاء رسیده بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.