سهم ویژه‌ای را برای زنان در عرصه مدیریتی ایجاد خواهم کرد

۱۱اردیبهشت،

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در راستای تحقق مطالبات زنان در دولت تدبیر و امید سهم ویژه‌ای را برای زنان قائل خواهم شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در همایش نکوداشت روز زن که به همت حزب وفاق ملی در مجتمع آدینه برگزار شد،با اشاره به اینکه باید هیچ تفاوتی بین زنان و مردان وجود نداشته باشد، گفت: با توجه به اینکه زنان در جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا ۲۲ بهمن دوشادوش مردم حرکت کرده‌اند، لذا انتظار است که نسبت به حضور این قشر در عرصه نیز توجه جدی اتخاذ شود.

وی افزود: همان گونه که حضور مردان در انتخابات ۲۴ خرداد مهم است، حضور زنان نیز تأثیرگذار است؛ لذا باید در راستای تحقق مطالبات این قشر از جامعه تلاش مثمرثمری را بکار گرفت.
روحانی با بیان اینکه مسئله افزایش زنان خودسرپرست و سرپرست خانواده در شرایط فعلی کشور افزایش یافته است، اظهار داشت: آمار نگران کننده طلاق در جامعه امروز نشان می‌دهد که زنان ما دارای مطالباتی می باشند و می‌خواهند که به درخواست‌های آن‌ها جامه عمل پوشانده شود.
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما امروز به خاطر شرایطی که در پیش داریم، باید سهم ویژه ای را در مشاغل مدیریت برای زنان قائل شویم.
وی تصریح کرد:در دولت آینده یعنی” دولت تدبیر و امید” در همه عرصه‌ها تبعیض میان زنان و مردان از بین می‌رود و عدالت بین مردم به صورت یکپارچه برقرار می‌شود.
روحانی افزود:دولت آینده سهم ویژه‌ای را برای زنان به خصوص در مشکلاتی چون بیمه و معیشت آن‌ها در دستور کار قرار خواهد داد.
وی اظهار داشت:در دولت آینده روابط با جهان را مساعد خواهیم کرد و درصددیم تا زمینه مشارکت مردم در عرصه سیاسی کشور را افزایش دهیم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.