سومین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

سومین جشنواره سراسری حدیث ارتش با حضور ۱۸۰ نفر از برترین‌های رشته حدیث از تمامی یگان‌های ارتش، ۲۰ تیر ماه در محل سازمان عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتیممتازنیوز، سومین جشنواره سراسری حدیث ارتش با حضور ۱۸۰ نفر از برترین‌های رشته حدیث از تمامی یگان‌های ارتش در سطح کارکنان پایور و وظیفه، خواهران شاغل و دانشجو، خواهران و برادران دانشگاه‌های ارتش و همچنین خانواده‌های کنارکنان ۲۰ تیرماه سال جاری در سالن همایش کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

اهداف برگزاری جشنواره سراسری حدیث برجسته‌سازی اهمیت موضوع عترت در کنار قرآن کریم و آشنا کردن بیش از پیش کارکنان غیور ارتش و خانواده‌های محترمشان با سیره عملی اهل بیت‌(ع) و به کار بردن آن در تمام مراحل زندگی است.

بنابراین گزارش، با برنامه‌ریزی صورت گرفته مرحله مقدماتی جشنواره حدیث به صورت جداگانه در سطح ادارات عقیدتی سیاسی‌های نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و ستاد ارتش در بهمن ماه و اسفند سال گذشته و مسابقات نهایی ادارات در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و برترین‌ها به این مرحله از جشنواره حدیث ارتش راه پیدا کردند.

این جشنواره از ۲۰ تیرماه آغاز و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه ۲۱ تیر ماه تجلیل بعمل می‌آید.
/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.