شبکه سحر ˝ آئینه زندگی ˝ را به مخاطبان آذری نشان می دهد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برنامه های خانوادگی که به طور روزانه از شبکه‌های مختلف تلویزیونی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های تصویری است. شبکه سحر هم با توجه به رسالت رسانه‌ای خود اقدام به تهیه و پخش برنامه‌ای با همین موضوع از سیمای آذری می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، برنامه خانواده ” آئینه زندگی” که به تهیه کنندگی رامین بیانی هر روز از سیمای آذری شبکه سحر پخش می گردد از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان این برنامه روبرو شده است.

بیانی در ارتباط با این برنامه و بخش های مختلف آن توضیح داد و گفت: این برنامه با محوریت خانواده و با تاکید بر استواری نظام خانواده تولید و پخش می گردد. این برنامه از آنجا که برای خانواده های آذری تولید می گردد به موضوعاتی که بیشتر برای خانواده ها مناسب است می پردازد و بر آن ها تکیه می کند. برای مثال موضوعات اخلاقی و بهداشتی مسائلی می باشند که خانواده ها باید بیشتر بر آن دقت کنند و بر همین مبنا ما در تولید برنامه این سرفصل ها را بیشتر در نظر می گیریم.

وی به توضیح بخش ها گوناگون و استفاده از کارشناسان در برنامه پرداخت و گفت: ما در هر برنامه به طور میانگین ۵۰ دقیقه گفت و گو با کارشناسان داریم و هر موضوع در ۲ تا ۵ جلسه به بحث گذاشته می گردد و زوایای آن مورد بررسی واقع می گردد. موضوعاتی از قبیل طب سنتی که از قسمت های پرطرفدار برنامه ما بوده،همچنین آداب و سنن اجتماعی، تغذیه، روانشناسی، اخلاق اسلامی و… با استفاده از کارشناسان مجرب و خبره مورد بررسی قرار می گیرد.

تهیه کننده برنامه خانواده سیمای آذری افزود: در هر یک از موضوعات بالا از کارشناسان با تجربه استفاده می کنیم. دکتر قدیر محمدی، دکتر صمدنژاد، دکتر میلانی، دکتر ببری بناب، دکتر مهدی طالب نژاد، دکتر بهروز خوش خبر، دکتر طهمورآزمکان، دکتر امیر فرهنگی، دکتر بهزاد سعادی و دکترعیوض پناه علی در طول هفته برنامه حضور می یابند و مخاطبان از این کارشناسان بهره می برند. در روزهایی که به موضوع اخلاق اسلامی و موضوعات مذهبی در برنامه می پردازیم نیز از حضور حضرات حجت الاسلام مصلح و حجت الاسلام خدایی به عنوان کارشناسان مسائل مذهبی بهره می بریم.

او دربارهٔ تمایز و برتری این برنامه با سایر برنامه های شبکه های آذری زبان رقیب که به صورت ۲۴ ساعته پخش می شوند نیز گفت: سبب اینکه مخاطبان چشمگیر برنامه ” آئینه زندگی “، با توجه به اینکه سایر شبکه های آذری زبان به صورت شبانه روزی پخش می شوند، همچنان این برنامه را انتخاب می کنند این است که ما در این برنامه بر روی مختوای غنی اسلامی تاکید می کنیم و همین موضوع سبب می گردد خانواده های آذری این برنامه را انتخاب نمایند. همچنین باید افزود از آنجا که موسیقی در فرهنگ مردم آذربایجان ریشه دارد ما در این برنامه با انتخاب موسیقی های اصیل و تصویرگذاری متناسب با موضوعات اقدام به تولید وله و میان برنامه های متنوع می نماییم که در جذب مخاطب بی تاثیر نیست.

بیانی یادآور شد: از جمله همکاران این برنامه می توان به بهنام وثوقی آذر(نویسنده)، رامتین امن گستر، فاطمه باقرالموسوی و فرحناز پورمهندس(مجریان)، متانت شکر اوا(مترجم)،عادل اسدزاده(مشاور محتوایی)، متانت شکر اوا و سعدالله بحرالعلومی(گویندگان)، علیرضا بابایی و مسعود واعظی(تصویربردار)، بابک پاریاوی(صدابردار)، علیرضا بابایی(نورپرداز)، آنیتا دارستانی(برنامه ریز)، مهدی لاری و پریسا فردوس(دستیار تهیه)، احمد گودینی(دستیار تصویربردار)، محسن پور عابدی(گرافیک) و رامین بیانی، کسری بهزاد و رایان وثوق(تیتراژ و وله) اشاره کرد.

برنامه خانوادگی ” آئینه زندگی ” همه روزه از کانال یک شبکه جهانی سحر برای خانواده های آذری زبان که مخاطبان اصلی این برنامه می باشند به روی آنتن می رود.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.