˝حیات الهی˝ روی آنتن شبکه سحر رفت

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پخش سری تازه حیات الهی که iبه مسایل و ابهامات شرعی مخاطبان پاسخ می دهد، روی آنتن شبکه سحر رفت.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین پخش سری تازه برنامه “حیات الهی” (سوالات شرعی) که iبه مسایل و ابهامات شرعی مخاطبان آذری زبان شبکه جهانی سحر پاسخ می دهد، روی آنتن این شبکه است.
این برنامه که تا پیش از این iبه تهیه نمایندگی سیاوش اصغرزاده iبه روی آنتن سیمای آذری می رفت، iبه تهیه نمایندگی نوروز پورمند تولید و پخش می گردد.

پورمند تغییر کارشناس برنامه و اضافه شدن مجری iبه آن را از جمله تغییرات “حیات الهی” در سال تازه عنوان نمود و گفت: در سری تازه برنامه حجت الاسلام اصغر جدایی iبه عنوان مجری و حجت الاسلام علی احمدپور iبه عنوان کارشناس مذهبی حضور دارد.

وی هدف این برنامه را پاسخ iبه سوالات دینی، شرعی و فقهی مخاطبان آذری زبان شبکه سحر در اقصی نقاط جهان ذکر نمود و افزود: مخاطبان این برنامه سوالات خود را از طریق تلفن های پیغامگیر در باکو و تهران، تلفن های استودیوی پخش، آدرس الکترونیکی برنامه، شماره پیامک های اختصاص داده شده و صفحه اختصاصی سیمای آذری در شبکه های اجتماعی اینترنتی مطرح نموده و جواب آن را دریافت می نمایند.

پورمند در ادامه ضمن اشاره iبه اینکه دست اندرکاران برنامه “حیات الهی” علاوه بر اینکه پاسخ سوالات را در برنامه ارایه می نمایند، پاسخ ها را از طریق ایمیل یا پیام کوتاه iبه شخص سوال نماینده نیز ارسال می نمایند، اظهار نمود: این برنامه علاوه بر جذب بینندگانی از کشورهای حوزه مخاطبان آذری زبان از جمله جمهوری آذربایجان، ترکیه، روسیه، داغستان و کشورهای حوزه قفقاز، توانسته است بینندگان بسیاری را نیز از کشورهای اروپایی و مصر iبه خود اختصاص دهد.

یونس نوعی iبه عنوان دستیار تهیه و ناصر اشک ریز حق نیز iبه عنوان تدوینگر، نوروز پورمند را در تهیه و تولید “حیات الهی” همراهی می نمایند.
“حیات الهی” روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ iبه وقت تهران iبه مدت ۳۰ دقیقه iبه صورت زنده از سیمای آذری شبکه جهانی سحر پخش می گردد.

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.