جشن بزرگ مبعث در جمهوری آذربایجان

۱۵خردادماه،

ویژه برنامه ” مبعث پیامبر خاتم (ص) ” از سیمای آذری شبکه سحر برای مخاطبان این شبکه پخش می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، ویژه برنامه زنده ” مبعث پیامبر خاتم (ص) ” به تهیه کنندگی حسن سیف اللهی برای این روز خجسته، مهمان خانه های آذری زبانان این شبکه می گردد.

سیف اللهی در ارتباط با این برنامه گفت: از آنجا که پیامبر گرامی اسلام (ص) متعلق به تمام مسلمین جهان بوده و محور وحدت فرق اسلامی است، سیمای آذری شبکه سحر اقدام به تولید برنامه ای به مناسبت سالروز برانگیخته شدن این پیامبر آسمانی می نماید.

وی تشریح کرد: در این برنامه گفت وگو محور که به صورت زنده از سیمای آذری شبکه برونمرزی سحر پخش خواهد شد، از حضور کارشناس در استودیوی برنامه بهره خواهیم برد. از دیگر قسمت های برنامه می توان به مداحی یکی از مادحان آذری زبان اشاره کرد.

به گفته این تهیه کننده تلویزیون؛ حضرت حجت الاسلام علیرضا فرمنش به عنوان کارشناس در برنامه حضور خواهند یافت و به معرفی ابعاد شخصیت نورانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) می پردازند. حجت الاسلام اصغر جدایی نیز به عنوان مجری، این برنامه را اجرا می نماید. در ادامه این برنامه حاج شهروز حبیبی از مداحان آذری زبان کشورمان با اشعاری به مدح و ثنای پیامبر اعظم (ص) می پردازد.

در تهیه  این برنامه؛ معصومه ظهیر به عنوان دستیار تهیه کننده و محمدرضا شهبازیان نیز به عنوان گرافیست همکاری می نمایند.

ویژه برنامه مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، پنجشنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای آذری زبان شبکه بین المللی سحر برای مسلمانان آذری زبان به روی آنتن خواهد رفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.